Hoe houden bedrijven de achterdeur dicht?

Iedere organisatie raakt klanten kwijt. De meest gestelde vraag is meestal: "Hoe hadden we deze klant kunnen behouden?" Hoe goed is de relatie werkelijk die je hebt met je klanten? Vraag je je klant wel eens om feedback? Hoe meet je dat en wat doe je er mee? Hoe doen andere bedrijven dat eigenlijk in de zakelijke markt? Hoe houden zij de achterdeur dicht?

Staat jouw achterdeur wijd open en gaat je buurman er met de buit vandoor? Je komt er achter met de Nationale Klantcontact Benchmark: dé benchmark over monitoring van feedback van klanten en medewerkers.

Vragen? Stel ze! Lees het persbericht

Waar sta jij ten opzichte van je vakgenoten?

Het antwoord op deze en andere vragen hebben we de afgelopen maanden beantwoord middels ons benchmarkonderzoek 'Hoe houden bedrijven de achterdeur dicht?' De benchmark maakte duidelijk hoe volwassen organisaties zijn in relatiebeheer. Waar staan bedrijven als het gaat om concurreren op klantkennis? We vroegen een keur aan organisaties om deel te nemen aan de benchmark en boden hen daarmee een unieke mogelijkheid om te leren van andere succesvolle bedrijven.

De benchmark biedt inzicht in de waarde van het monitoren van klantervaringen en zet de ontwikkeling van je bedrijf af tegen die van vakgenoten.

 

Hoe volwassen ben jij?

Kunnen organisaties feedback over de gehele customer journey monitoren? Welke tools gebruiken ze voor het analyseren van deze feedback om inzicht in de oorzaken van klant(on)tevredenheid te krijgen of trends te detecteren? Op welke manier is de feedback beschikbaar: via rapporten of dashboards met real time informatie?

Organisaties die volwassen zijn op al deze punten van relatiebeheer staan sterker in de concurrentiestrijd. En hoe volwassen ben jij? Lees het benchmarkrapport en vergelijk jezelf met alle deelnemende bedrijven.

Ook het eindrapport van de benchmark 'Hoe houd je de regie over klantrelaties?' aanvragen?

Naam *
E-mail *
* verplicht

Bent u nieuwsgierig geworden naar wat de KCM voor u kan betekenen?

Ontdek hoe wij u kunnen helpen de klant- en medewerkersbeleving te verbeteren om uw organisatie naar een hoger plan te tillen.

Naam *
E-mail *
Telefoon *
Bedrijfsnaam
* verplicht

Wat mag je verwachten van het benchmarkrapport?

Antwoord en inzicht in een scala aan vraagstukken, zoals:

 

Hoe dicht spelen organisaties op de bal? Hoe vaak vragen zij om feedback?
Hoe wordt feedback omgevormd tot nuttige, presentabele informatie?
Hoe benutten organisaties feedback om klantrelaties en –processen te innoveren en optimaliseren?
Vergelijk waar jij staat en doe er je voordeel mee!

 

Wie is de Klantcontact Monitor?

De KCM is een ambitieuze organisatie die software en ondersteuning op maat biedt bij het uitvoeren van klant- en medewerkers-tevredenheidsonderzoek. We bieden je continu inzicht. Op alle denkbare niveaus. Altijd en overal.

 


Door met de KCM continu te meten en niet maar één keer per jaar of kwartaal, weten we wat er speelt. Zo kunnen we gericht bijsturen en onze dienstverlening écht verbeteren.
Willem van Dijk - Senior Adviseur bij de ACM

KCMonitor app

Gebruikers van de Klantcontact Monitor® kunnen met onze app hun dashboardmeters op een smartphone of tablet installeren en zo overal en altijd de vinger aan de pols houden.