Kennisbank over klant- en medewerkerstevredenheid
Categorieën
Branches
De Klantcontact Monitor breidt uit: Legal Specialist gezocht!
De Klantcontact Monitor breidt uit: Legal Specialist gezocht!
lees verder

De Klantcontact Monitor B.V. is een jonge, enthousiaste en ambitieuze organisatie met een prachtige softwaretool waarmee continu klant- en medewerkerstevredenheid kan worden gemeten en waarbij alle resultaten direct in een online dashboard worden gepresenteerd. Zo helpen we organisaties klantgerichter te worden. We werken voor veel grote en bekende organisaties in Nederland, België en Duitsland.   FUNCTIE Functie: Legal Specialist Locatie: Loosdrecht Uren per week: 8-16   OMSCHRIJVING VAN DE FUNCTIE Wij bewerken data conform de geldende wet- en regelgeving. We krijgen het...

ISO 27001 CERTIFICAAT VOOR DE KLANTCONTACT MONITOR
ISO 27001 CERTIFICAAT VOOR DE KLANTCONTACT MONITOR
lees verder

Loosdrecht, 14 juni 2017

5 tips om de informatiebeveiliging binnen uw organisatie goed te regelen
5 tips om de informatiebeveiliging binnen uw organisatie goed te regelen
lees verder

WannaCry-ransomware, phishing, hackers, gefrustreerde (ex-)medewerkers die bewust informatie lekken, diefstal van laptops en USB-sticks met informatie. Geen incidenten meer, maar dagelijkse realiteit. Per jaar worden miljarden euro’s door criminelen buitgemaakt en organisaties kapotgemaakt door cybercriminaliteit. Bij de Klantcontact Monitor verwerken we veel data voor onze opdrachtgevers om onderzoek te kunnen doen. We behandelen deze data met de grootst mogelijke zorgvuldigheid en hebben afgelopen jaren veel ervaring opgedaan met het thema Informatiebeveiliging. Graag deel ik onze...

Informatiebeveiliging van groot belang voor een ieder
Informatiebeveiliging van groot belang voor een ieder
Philadelphia: kwaliteit in de zorg begint bij eerste klantcontact
Philadelphia: kwaliteit in de zorg begint bij eerste klantcontact
De Klantcontact Monitor helpt Woonplus bij doorlopend verbeteren
De Klantcontact Monitor helpt Woonplus bij doorlopend verbeteren
Klantcontactmanagers gaan een middagje offline
Klantcontactmanagers gaan een middagje offline


 
Gepubliceerd

Alle artikelen

‘De mens maakt het verschil in de customer journey’
15 MRT 2017
‘De mens maakt het verschil in de customer journey’
lees verder

Het is van onschatbare waarde voor organisaties om gedurende het customer journey-proces een vinger aan de pols te houden. Binnen de special 'Wendbaar en klantgericht ondernemen’ heeft... 

'Aandacht voor de klant' bij OHRA
03 FEB 2017
'Aandacht voor de klant' bij OHRA
lees verder

Gedurende 2016, besteedde de Klantcontact Monitor veel aandacht aan KPI’s: Key Performance Indicators. Zo onderzochten we het hoe, wat en waarom achter KPI’s, maakten we samen met onze... 

Je kunt niet altijd pieken. Blaas je klant omver wanneer het moet!
23 DEC 2016
Je kunt niet altijd pieken. Blaas je klant omver wanneer het moet!
lees verder

Steeds meer organisaties houden zich bezig met de perfecte reis van hun klanten. Interne processen en soms zelfs de volledige organisatiestructuur worden hierop ingericht of aangepast. Alles is... 

KCM breidt uit: Customer Experience Specialist gezocht
17 DEC 2016
KCM breidt uit: Customer Experience Specialist gezocht
lees verder

Wij zijn een jonge, enthousiaste en ambitieuze organisatie met een prachtige softwaretool (KCM) waarmee continu klant- en medewerkertevredenheid kan worden gemeten. Alle resultaten worden direct in... 

Werken aan een 8+ dienstverlening: op klantsafari bij Waternet
02 DEC 2016
Werken aan een 8+ dienstverlening: op klantsafari bij Waternet
lees verder

Tekst en beeld: Erik Bouwer, via klantcontact.nl/op-klantsafari-bij-waternet.  Waternet is een monopolist en dat betekent dat de omzet niet omhoog gaat als je de service nog beter maakt.... 

Service meest belangrijk voor fysieke winkels, gemak & vriendelijkheid voor webwinkels
15 NOV 2016
Service meest belangrijk voor fysieke winkels, gemak & vriendelijkheid voor webwinkels
lees verder

Uit onderzoek dat in opdracht van Prof. Dr C.N.A. Molenaar werd uitgevoerd naar de belangrijkste factoren die van invloed zijn op de loyaliteit van klanten over (web)winkels kwam naar voren dat... 

Hoe houd jij regie over klantrelaties?
01 NOV 2016
Hoe houd jij regie over klantrelaties?
lees verder

Uit de Nationale Klantcontact Benchmark die de Klantcontact Monitor uitvoerde kwam onder meer naar voren dat bijna 85% van de organisaties ziet dat de macht van de klant komende jaren sterk zal... 

Klantinteractie in Nederland: cijfers en trends 2016
25 OKT 2016
Klantinteractie in Nederland: cijfers en trends 2016
lees verder

Tijdens Multichannel Conference 2016 onderzocht stichting KIRC aan de hand van 68 vragen de kengetallen en trends in klantinteractie in Nederland. De resultaten uit dit onderzoek geven elk jaar de... 

Wat doe jij met feedback van klanten?
03 OKT 2016
Wat doe jij met feedback van klanten?
lees verder

Uit de Nationale Klantcontact Benchmark die de Klantcontact Monitor uitvoerde kwam onder meer naar voren dat het treurig gesteld is met de verbeterbereidheid van organisatie. Nog geen 50% van de... 

Masterclass: hoe was het?
26 SEP 2016
Masterclass: hoe was het?
lees verder

 De bal komt nooit daar terecht waar jij hem graag wil hebben – dat was een van de lessen van toptennisser Jacco Eltingh in de masterclass van donderdag 22 september jl. ‘zo houden... 

De drijvende kracht van waterbedrijf Waternet
23 SEP 2016
De drijvende kracht van waterbedrijf Waternet
lees verder

Een tevreden medewerker is een tevreden klant. Dat is de visie die de voor waterbedrijf Waternet haar drijvende kracht vormt. De missie? Een 8+ dienstverlening bieden. Een ambitieus doel, waarbij... 

Klantcontact Monitor en Force of the Customer sluiten strategisch partnership
23 SEP 2016
Klantcontact Monitor en Force of the Customer sluiten strategisch partnership
lees verder

September 2016  Force of the Customer B.V. en de Klantcontact Monitor B.V. maken bekend dat zij een strategisch partnership aangaan. De activiteiten van de beide bedrijven zijn verankerd in... 

Platte organisaties en scrum teams; wie bewaakt het teamproces?
02 SEP 2016
Platte organisaties en scrum teams; wie bewaakt het teamproces?
lees verder

‘’Een groep is een verzameling personen. Een team is een taakgerichte groep.’’  Steeds meer organisaties willen verantwoordelijkheden alsmaar lager in de... 

Wie is bij jou eigenaar van de klant?
23 AUG 2016
Wie is bij jou eigenaar van de klant?
lees verder

Uit de Nationale Klantcontact Benchmark die de Klantcontact Monitor uitvoerde kwam onder meer naar voren dat het eigenaarschap van de klant een lastig onderwerp voor organisaties is. We geven je... 

NPS in de Nederlandse zeventjes-cultuur
05 AUG 2016
NPS in de Nederlandse zeventjes-cultuur
lees verder

Veel organisaties willen graag weten wat hun NPS (Net Promotor Score) is. Hoeveel ambassadeurs telt onze organisatie? Hoeveel detractors hebben we eigenlijk? Hartstikke interessant om te weten... 

Waterbedrijf Vitens zet zich optimaal in voor tevreden klanten én medewerkers
06 JUL 2016
Waterbedrijf Vitens zet zich optimaal in voor tevreden klanten én medewerkers
lees verder

Loosdrecht, juli 2016 De Klantcontact Monitor (KCM) zet zich al jaren in om de stem van de klant door te laten klinken in organisaties. Zo ook voor waterbedrijf Vitens. Al sinds begin 2015 kan... 

Bevlogenheid van medewerkers vergroten?
04 JUL 2016
Bevlogenheid van medewerkers vergroten?
lees verder

Bevlogen medewerkers zijn de juweeltjes van uw organisatie. Deze groep medewerkers werkt met passie, werkt harder, stelt zich effectiever, efficiënter en klantgerichter op en levert hogere... 

“Ooh! Ik dacht dat mijn verzoek om contact op te nemen gewoon op een stapel werd gegooid”
24 JUN 2016
“Ooh! Ik dacht dat mijn verzoek om contact op te nemen gewoon op een stapel werd gegooid”
lees verder

Al sinds begin 2015 mogen wij Partena Ziekenfonds uit België onder onze opdrachtgevers scharen. Deze mooie partij is naar eigen zeggen een echte fan van de KCM. En daar zijn we trots op. Nog... 

De Klantcontact Monitor zet zich in voor jouw collega’s
21 JUN 2016
De Klantcontact Monitor zet zich in voor jouw collega’s
lees verder

Loosdrecht, juni 2016  De Klantcontact Monitor (KCM) zet zich al jaren in om de stem van de klant door te laten klinken in organisaties. Echter, de Klantcontact Monitor is van mening dat... 

Waarom moet een ziekenhuis klantgericht zijn?
10 JUN 2016
Waarom moet een ziekenhuis klantgericht zijn?
lees verder

Organisaties worden zich steeds bewuster van het feit dat het hebben van tevreden klanten niet genoeg is. Tevreden klanten zijn immers verre van loyaal en beveelt de organisatie zeker niet altijd...