Verdieping
nl  /  De KCM  /  Verdieping

Verdieping

Uw eigen dashboard biedt u een ongekend gebruikersgemak waar het gaat om de verdieping van de gegeven waarderingen. Door vele selectiemogelijkheden kunt u direct  binnen het resultatenscherm selecties maken, deze desgewenst grafisch inzichtelijk maken en afwijkingen in de waardering direct signaleren.

Kiezen van de juiste vraagstelling

Om tot een effectieve verdieping en analyse van de verzamelde data te kunnen komen is het van belang dat aan de respondenten de juiste vragen gesteld worden. Het bijvoorbeeld enkel vragen om een tevredenheidscijfer levert onvoldoende inzichten. Het wordt pas spannend wanneer u kunt achterhalen op welke onderdelen deze tevredenheid tot stand komt en hoe de onderlinge samenhang tussen bijvoorbeeld vriendelijkheid, empathie en oplossingsgerichtheid is. De juiste vraagstelling is daarbij van belang. De specialisten van de KCM helpen u graag bij de vraagformulering.

Verder analyseren

In uw persoonlijke dashboard kunt u met behulp van verschillende instrumenten een verdiepingsslag maken op de resultaten. Zo worden antwoorden op open vragen in een overzichtelijke tagcloud gepresenteerd waardoor u in 1 oogopslag de woorden ziet die het vaakst worden gebruikt en zijn er verschillende grafische weergaven om trends te zien. Via de  correlatieanalyse ziet u direct de afhankelijkheden tussen de gestelde vragen en weet u waar voor verbetering het meeste profijt te behalen valt. De feedback module helpt om de open antwoorden van klanten te categoriseren en via de stemmingsmeter heeft u direct zicht op de urgentie. Ons supportteam staat voor u klaar wanneer het u aan tijd ontbreekt om de open antwoorden te categoriseren. Wilt u liever een schriftelijke analyse of rapportage, dan kan dat ook. Onze specialisten hebben veel ervaring en leveren snel na uw verzoek een rapportage.

 

 

Managen van ontevredenheid

Ook op het terrein van het managen van ontevredenheid biedt de KCM u een duidelijk inzicht welke redenen aan de ontevredenheid ten grondslag liggen. Ontevreden klanten kunnen eenvoudig worden gelocaliseerd en er kan direct actie worden ondernomen. De KCM biedt u via het rapportagesysteem snel een beeld of de ontevredenheid vooral door de geleverde prestatie komt of door onvolkomendheden in het proces.