Onze partners
nl  /  De KCM  /  Onze partners

Partners van de KCM

 

 

 

 

 

OBI4wan biedt een gebruiksvriendelijke tool voor online- en offline media monitoring, webcare, data-analyse, social analytics en content publishing. Met OBI4wan hebben organisaties altijd en overal een overzicht van berichten, trends en dialogen en kan men gericht organisaties, merken of aandachtgebieden monitoren.

Meer weten? www.obi4wan.nl


 

 

 

 

 

De Onderzoekfabriek is een jong en dynamisch marktonderzoekbureau, gespecialiseerd in mystery shopping, calling, mailing, customer journey’s en eyetracking. Zij meten niet achteraf, maar tijdens een contactmoment. Hierdoor kan er heel gericht onderzoek worden uitgevoerd van protocol tot klantbeleving. De mystery guest (expert op klantbeleving) weet wat de organisatie wil en kan elk criterium analyseren, van richtlijn opname tot empathisch vermogen. De Onderzoekfabriek zorgt voor de verdieping met veel concrete verbeterpunten waar Klantcontact Monitor zorgt voor de verbreding.

Meer informatie: www.onderzoekfabriek.nl


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

KSM fabriek heeft de droom een belangrijke steen bij te dragen aan een klantgerichter Nederland en België. Haar missie is geslaagd als iedere organisatie klantbeleving in plaats van winst als motor van de bedrijfsvoering adopteert. Zij zorgen continu voor het bewijs dat deze missie reëel is, doordat ze klantbeleving hard meetbaar maken. Zowel in het verhogen van klanttevredenheid als het verlagen van kosten.

Meer weten? www.ksmfabriek.nl


 

 

 

 

Telecats levert innovatieve contactcenter oplossingen met IVR, spraakherkenning en IP telefonie. Met de technologie van Telecats bent u optimaal bereikbaar, worden klanten geïdentificeerd, vragen van bellers geclassificeerd, vindt selfservice plaats en worden agenten ondersteund.

 

Ruim 400 klanten gingen u voor. Aegon, PGGM, Nationale Nederlanden, uitgevers als De Telegraaf en Sanoma, gemeentes als Ede, Zwolle, Nijmegen en Súdwest-Fryslân, maar ook De Nationale Politie, De Consumentenbond, De Tweede Kamer en KPN.

 

Klanten van Telecats optimaliseren hun klantcontact met als resultaat een hogere klant- en werknemerstevredenheid tegen gegarandeerd lagere kosten.

Kijk wat Telecats voor u kan betekenen: www.telecats.nl


 

KANA

 

KANA maakt elke klantervaring tot een goede ervaring. KANA is een mondiale leider op het gebied van klantenserviceoplossingen en adviseert klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contact center. Daarbij ligt de nadruk op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, live chat en telefoon en het verlagen van de servicekosten. De oplossingen zijn geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie en zorgen ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. En vanzelfsprekend is een standaard koppeling met de Klantcontact Monitor beschikbaar.

 

KANA oplossingen hebben bij al meer dan 900 organisaties, inclusief de helft van de “Global 100” en meer dan 250 overheidsinstellingen, gezorgd voor een reductie in het aantal binnenkomende telefoongesprekken en emails, een verbetering van web self services en een verhoging van de Net Promoter Score (NPS).

Meer informatie: nl.kana.com