Integratie met andere applicaties

Integratie met uw systemen

Door de open architectuur is de KCM eenvoudig te koppelen aan veel Klantcontactsoftware of CRM systemen. Om klantgegevens voor een onderzoek in uw KCM te krijgen, kunt u zelf handmatig gegevens uploaden, maar u kunt er ook voor kiezen om via een koppeling het proces automatisch te laten verlopen. Wanneer de koppeling eenmaal is gebouwd, verloopt het proces hierna volledig beveiligd en automatisch.

Waar komen de gegevens vandaan?

Om uw klanten online te kunnen benaderen, maken we graag gebruik van een e-mailadres. Vaak zijn deze aanwezig in het bronsysteem of een Klant-/ CRM applicatie. Afhankelijk van uw detailleringswensen in het dashboard kunt u aanvullend andere velden uit de betreffende applicatie meesturen, zoals bijvoorbeeld een regiocode of case-id.

 

Telefonie

Bij telefonisch afgenomen onderzoeken is het vrij eenvoudig om de CDR gegevens uit uw telefoonapplicatie volledig automatisch te importeren in de KCM. Hierdoor kunnen uw bellers snel na een contact via ons IVRS-platform worden benaderd en ziet u de resultaten realtime in uw dashboard verschijnen.

 

E-mail oplossingen

Ook voor e-mail ondersteunende programma's is het mogelijk om e-mailadressen te uploaden naar de KCM.

 

Bestaande integraties

Klanten van KANA en gebruikers van AFAS software kunnen direct gebruik maken van een al bestaande koppeling tussen de KCM de software van deze organisaties. Op basis van het gebruik van gestandaardiseerde protcollen worden de gegevens verstuurd en kunt u als klant van KANA of AFAS eenvoudig en snel gebruik maken van de voordelen van deze integratie.