Meten is weten
nl  /  De KCM

Het dashboard om continu klant-, proces- en medewerkerstevredenheid te meten

Onderzoek kent vele vormen en doelen. Wat u ook wilt onderzoeken, wij kunnen u hierbij van dienst zijn. Samen met u concretiseren we de doelstelling van een onderzoek. Wordt het onderzoek gericht op informatie om de tevredenheid van klanten te verhogen? Of is de doelstelling om de interne organisatie meer bewust te maken van klantgericht werken? Wilt u feedback op voorgenomen beleid of wilt u medewerkers op individueel niveau beter kunnen coachen?

Klanttevredenheid

Customer Effort Score

Net Promotor Score

 


Via onze software kunt u niet alleen realtime inzicht krijgen in de antwoorden van een uitgestuurde vragenlijst, maar heeft u direct aanvullende analyses en modules ter beschikking. Of het nu in beeld brengen is van de trend op vraagniveau of de mogelijkheid tot het coachen van medewerkers. We maken het voor u allemaal realtime mogelijk.

 

Uw persoonlijke omgeving

Via uw persoonlijke dashboard ziet u niet enkel een realtime tevredenheids- of kwaliteitcijfer, maar kunt u gegevens tot op regio, afdeling of medewerker terugzien en bij afwijkingen eenvoudig bijsturen. Het bieden van actuele, relevante en à la minute geanalyseerde resultaten is voor ons dan ook een belangrijke waarde.

 

Delen en ontwikkelen

Succesvolle organisaties zijn organisaties die dicht bij hun klanten staan en klantsignalen weten te vertalen naar verbeteracties. Het is daarom van het grootste belang dat alle medewerkers bekend zijn met- en worden betrokken bij de uitkomsten van onderzoeken. Om u hierbij te helpen kunt u de resultaten eenvoudig met uw collega’s delen. Via een lichtkrant brengt u de stem van de klant overal in de organisatie. De onderzoeksmeters kunt u bijvoorbeeld zeer eenvoudig in uw eigen intranet plaatsen en via ons autorisatieprotocol kunt u uw collega's simpel toegang tot (delen van) het dashboard geven.