Ik krijg feedback van mijn klanten, hoe interpreteer ik dit?

Ben je inmiddels al een tijdje bezig met KCM, weet je waar alle knoppen voor dienen en hoe je moet navigeren door je eigen dashboard? Dan is het nu tijd voor de volgende stap! Jouw dashboard staat boordevol met waardevolle klantfeedback, verbetersuggesties en medewerker analyses. Maar hoe interpreteer je dit nu? Gaat de feedback over de medewerkers en het gedrag of over de organisatie en het proces? Wat zijn volgens de respondenten jouw belangrijkste verbeterpunten en hoe geef je prioriteit aan deze verbeterpunten?

Wat ga je doen tijdens de workshop?

Tijdens deze workshop gaan wij gezamenlijk aan de slag met jouw vraagstuk! Hiervoor ga je jouw eigen dashboard presenteren en jouw persoonlijke casus introduceren. Daarna zullen we met alle deelnemers de casus gaan behandelen en ervoor zorgen dat je met concrete vervolgstappen naar huis gaat.

 

 

Wat vragen wij van jou?

Om ervoor te zorgen dat we het maximale uit deze workshop halen, vragen wij jou om de casus voor te bereiden en uiterlijk een week van te voren in te dienen. Geef in jouw casus zo concreet mogelijk aan wat je lastig vindt bij het interpreteren van jouw onderzoeksresultaten. Verder ontvangen we graag achtergrondinformatie om de casus in de context van jouw organisatie te kunnen plaatsen. Dit kun je doen door antwoord te geven op de volgende vragen:

 

1. Welke KPI's hanteert jouw organisatie op het gebied van klantbeleving?

2. Met welke frequentie worden deze KPI's gerapporteerd?

3. Worden deze KPI's gemeten met KCM?

4. Wat wil je hebben geleerd nadat je deze workshop hebt gevolgd?

5. Beschrijf hieronder jouw persoonlijke casus.

 

Antwoord op deze vragen kun je per e-mail te sturen naar marketing@kcmsurvey.nl.

 

Omdat er in de workshop ook deelnemers afkomstig van andere organisaties aanwezig zullen zijn, vragen we jou om ook de twee juridische documenten te (laten) ondertekenen:

- Een geheimhoudingsverklaring

- Een machtiging voor het delen van resultaten

 

Deze twee documenten en een bevestiging van de aanmelding ontvang je per e-mail na je aanmelding. Je krijgt de bevestiging van deelname nadat de casus en getekende documenten door ons ontvangen zijn.

Let op: omdat wij iedereen de kans willen geven om echt iets uit hun case te halen kunnen er maximaal 4 organisaties en 3 medewerkers per organisatie deelnemen aan deze workshop. Wil jij ook zeker zijn van een plekje bij deze workshop? Schrijf je dan snel in!
 

Ik wil mij aanmelden voor de workshop op dinsdag 19 maart aanstaande!

Naam: *
E-mail *
Naam organisatie
Telefoonnummer *
Neem je iemand mee? *

Wie neem je mee? (aantal personen, naam, functie en e-mail)
* Verplicht


KCMonitor app

Gebruikers van de Klantcontact Monitor® kunnen met onze app hun dashboardmeters op een smartphone of tablet installeren en zo overal en altijd de vinger aan de pols houden.