Klanttevredenheidsonderzoek

Onderzoek kent vele vormen en doelen. Een klanttevredenheidsonderzoek brengt voor u in beeld wat de klant aan uw orgisatie waardeert en wat er beter kan. Een onderzoek kan eenmalig, periodiek of continu worden uitgevoerd.

Vooral de mogelijkheid om op continue basis informatie van uw klanten te krijgen, levert u een schat aan informatie en biedt richting voor verbeteracties en effectmetingen.

 

Wat u ook wilt onderzoeken, wij kunnen u hierbij van dienst zijn. Samen met u concretiseren we de doelstelling van een onderzoek. Wordt het onderzoek gericht op informatie om de tevredenheid van klanten te verhogen of is de doelstelling om de interne organisatie meer bewust te maken van klantgericht werken? Wilt u feedback op voorgenomen beleid of wilt u medewerkers op individueel niveau beter kunnen coachen?

 

Via onze software kunt u niet alleen realtime zicht krijgen op de resultaten van een klantenonderzoek, maar heeft u direct aanvullende analyses en modules ter beschikking om zo nodig actie te nemen.

Categorieën

De mensen en diensten van de KCM leren kennen?

Ontdek hoe we jou kunnen helpen klant- en medewerkerbeleving te verbeteren om jouw organisatie naar een hoger plan te tillen.

 

Naam *
E-mail *
Telefoon *
Bedrijfsnaam
* Verplicht



KCMonitor app

Gebruikers van de Klantcontact Monitor® kunnen met onze app hun dashboardmeters op een smartphone of tablet installeren en zo overal en altijd de vinger aan de pols houden.