Hoe vraag ik mijn klanten om bruikbare feedback?

Ongeacht in welke sector je actief bent of welke diensten je levert, je hebt altijd wel te maken met klanten. Vaak hebben deze klanten een mening over je service en diensten, dus je wilt je klanten om feedback vragen. Maar hoe doe je dit? In deze workshop leer je meer over het maken van een goede vragenlijst. Want wat is nou precies een goede vragenlijst? Hoe lang moet hij zijn? Waar moet je op letten als je vragen bedenkt? Onze adviseurs Gijs en Stef vertellen je hier meer over!

Wat ga je doen tijdens de workshop?

Om 10.00 uur begint de workshop bij ons op kantoor in Loosdrecht. Hier word je ontvangen met een kop koffie en ontmoet je de andere deelnemers die ook graag willen leren hoe ze nou een goede vragenlijst kunnen maken. Het ochtenddeel bestaat uit theorie; wat houdt nou een goede vragenlijst in? Waar moet je op letten? Wat moet je juist wél of niet doen? Vervolgens is er rond 12.00 uur een lekkere lunch, waarna je vol nieuwe energie kan beginnen aan het praktische deel van deze workshop. Hierbij ga je aan de slag met jouw eigen vragenlijst aan de hand van je eigen case. Je wisselt hierover van gedachten met de andere deelnemers en ook helpen de adviseurs hiermee. Aan het einde van de dag verlaat je Loosdrecht met een kant-en-klare vragenlijst die je direct in kunt zetten binnen je eigen organisatie!

 

Ben jij nog geen klant van ons?

Dat is geen probleem! Wij zien je graag bij deze workshop en horen graag waar jij feedback en een vragenlijst voor nodig hebt. Om mee te kunnen doen vragen wij wel een bijdrage van €199,-. Mocht je nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op via marketing@kcmsurvey.nl of bel: 035-544 98 00.

 

Ben je wel klant, maar heb je liever deze workshop op locatie?
Dat is ook mogelijk! Gijs of Stef komt dan langs bij jou op kantoor zodat jij én je collega's gelijk aan de slag kunnen met het maken van goede vragenlijsten. Voor meer informatie hierover kun je contact opnemen met Martine via marketing@kcmsurvey.nl.

Heb je ook interesse? Schrijf je dan hieronder in voor de workshop op dinsdag 19 februari aanstaande! 

Naam: *
E-mail *
Naam organisatie
Telefoonnummer *
Datum *
Neem je iemand mee? *

Wie neem je mee? (aantal personen, naam, functie en e-mail)
* Verplicht


KCMonitor app

Gebruikers van de Klantcontact Monitor® kunnen met onze app hun dashboardmeters op een smartphone of tablet installeren en zo overal en altijd de vinger aan de pols houden.