NIEUW! Workshop Opvolging klantfeedback

Er wordt heel veel data verzameld naar aanleiding van een klanttevredenheid- of medewerkerstevredenheid onderzoek. Veel inzichten komen direct in het dashboard van de KCM terecht, maar hoe zet je de stap naar verbeteringen? Hoe organiseer je deze en hoe weet je of deze verbeteringen effect hebben? Hoe zorg je dat je medewerkers betrokken raken en blijven en hoe houd je ze enthousiast?

Deze workshop is uitermate geschikt voor diegenen die zijn gestart met klanttevredenheid- en/of medewerkerstevredenheidonderzoek en een volgende stap willen zetten naar verbetering!
 

Tijdens deze workshop kan iedere deelnemer aangeven hoe op dit moment feedback van klanten en medewerkers gebruikt wordt om te verbeteren. Vervolgens gaan we gezamenlijk aan de slag om een ideale en werkbare aanpak uit te werken. Vanaf het moment dat er data in de vorm van klant- en/of medewerkerfeedback binnenkomt tot en met het moment dat er gemeten is en wat het effect van de ondernomen verbeteracties is. Onze senior customer experience advisor Stef van Dieren deelt hierbij goede tips & tricks!

Een interactieve workshop waarbij we van elkaar leren en elkaars ervaringen gebruiken!

Tijd, inhoud en kosten

  • 19 juni - 10.00 - 16.30 uur - Interactieve workshop met verzorgde lunch
  • Voor niet-opdrachtgevers vragen we € 195,00 (pp/ excl. btw)

 

Locatie

  • Frans Halslaan 23D, 1231 BB, Loosdrecht

Schrijf je hieronder in voor de sessie op 3 juli:

Naam: *
E-mail *
Naam organisatie
Telefoonnummer *
Datum *
Neem je iemand mee? *

Wie neem je mee? (aantal personen, naam, functie en e-mail)
* Verplicht

Dit krijg je:
 

Je leert om verbeterslagen te kunnen maken
Je leert om met de organisatie de volgende stap te kunnen zetten
Je leert van andere bedrijven
Je krijgt een kijkje in de keuken bij KCM


KCMonitor app

Gebruikers van de Klantcontact Monitor® kunnen met onze app hun dashboardmeters op een smartphone of tablet installeren en zo overal en altijd de vinger aan de pols houden.