Rapport: De sleutel tot een klantgerichte gemeente

Wij hebben speciaal voor alle gemeenten in Nederland een rapport opgesteld. Dit omdat wij merken dat er vanuit gemeenten steeds meer behoefte is naar het meten van de klantbeleving en het verzamelen van klantfeedback. Dit levert al snel zeer waardevolle inzichten op waarmee gemeenten hun dienstverlening kunnen verbeteren en daarmee hun klanttevredenheid verhogen.

Wil jij weten hoe je tot deze waardevolle inzichten op het gebied van klantbeleving kan komen en wat je met deze inzichten kan doen? Wil je weten hoe andere gemeenten hun klantfeedback verzamelen en hun klanttevredenheid verhogen? Wil je weten wat de Customer Effort Score voor jouw gemeente kan betekenen? Of wil je graag aanwezig zijn bij de evenementen speciaal georganiseerd voor de publieke sector? Dan is dit rapport echt iets voor jou!

Download het rapport hier geheel vrijblijvend en lees het op je gemak door!

Wij helpen diverse gemeenten om tot waardevolle informatie te komen waarmee zij hun dienstverlening kunnen verbeteren en de klanttevredenheid kunnen verhogen. In het rapport lees je hoe de gemeente Ooststellingwerf, Tilburg en Amsterdam dit ervaren. Daarnaast is er in het rapport een artikel te vinden waarin staat omschreven hoe de gemeente Tilburg haar stadswinkels klantvriendelijker maakt.

 

Heb je vragen of wil je graag verder praten over iets dat je in het rapport hebt gelezen dan kan je ons altijd bellen of mailen. Je kan ook je gegevens achterlaten in het onderstaande formulier, dan nemen wij contact met je op.

Vul onderstaad formulier in en wij nemen contact met je op.

Gemeente: *
Naam: *
Functie: *
Telefoonnummer: *
E-mailadres: *
* Verplicht

In het rapport: 

De Customer Effort Score voor gemeenten
Het artikel over de gemeente Tilburg
De ervaringen van gemeente Amtserdam, Tilburg en Ooststellingwerf
De Klantcontact Monitor voor gemeenten


KCMonitor app

Gebruikers van de Klantcontact Monitor® kunnen met onze app hun dashboardmeters op een smartphone of tablet installeren en zo overal en altijd de vinger aan de pols houden.