De Dag van de klantgerichte overheid

Houd 26 september alvast vrij in je agenda, want dan is het weer tijd voor de Dag van de klantgerichte overheid!
eSpecialisten en de Klantcontact Monitor organiseren de Dag van de klantgerichte overheid in samenwerking met KSM fabriek en Quality Support.

Wij organiseren deze dag speciaal voor overheidsmedewerkers die aan de slag willen met het verhogen van klanttevredenheid en het verbeteren van de kwaliteit van de dienstverlening.

Doe nieuwe inspiratie op!

Klantgerichtheid staat hoog op de agenda van iedere organisatie. Heb je ook daadwerkelijk inzicht in hetgeen je klanten belangrijk vinden en hoe tevreden ze over jouw dienstverlening zijn?

 

Het doel van deze dag is om nieuwe inzichten op te doen, van elkaar te leren en geprikkeld te worden op het gebied van klantgerichtheid. Je hoort hoe je een helder en gedetailleerd klantbeeld kunt vormen, waarmee je direct verbeteringen kunt doorvoeren. Inspirerende sprekers nemen je mee bij praktijk cases, succesverhalen van overheden en niet-overheden. Daarnaast kun je jouw kennis delen met collega’s uit het vakgebied!

 

Wij willen je 26 september van harte verwelkomen op het stadskantoor van de gemeente Utrecht.

Wil je hier graag bij zijn? schrijf je dan gelijk in op de website van De dag van de klantgerichte overheid, het aantal deelnemers is beperkt.

Daarnaast vind je hier meer informatie over:

De inhoud
Het programma
De sprekers


De kosten voor dit event bedraagt €195,00!



KCMonitor app

Gebruikers van de Klantcontact Monitor® kunnen met onze app hun dashboardmeters op een smartphone of tablet installeren en zo overal en altijd de vinger aan de pols houden.