Events
nl  /  Events

Agenda 2019

Hieronder tref je onze agenda aan. Je vindt hier onze workshops en trainingen en daarnaast de overige events waar wij aanwezig zijn!
 

Evenementen

Januari

Dinsdag 29 Workshop: Hoe gebruik ik mijn online belevingsdashboard? Bij deze workshop leer je hoe je resultaten moet lezen in je online belevingsdashboard en welke handige functionaliteiten je hierbij kunt gebruiken. Meer informatie over de workshop vind je hier.

 

Februari

Dinsdag 19 Workshop: Hoe vraag ik mijn klanten om bruikbare feedback? Bij deze workshop leer je hoe je een goede vragenlijst maakt voor het verzamelen van feedback. Wat is nou precies een goede vragenlijst? Hoe lang moet hij zijn? Waar moet je op letten als je vragen bedenkt? Meer informatie over de workshop vind je hier. 

 

Maart

In de maand maart zijn er geen evenementen.

 

April

In de maand April zijn er geen evenementen.

 

Mei

Dinsdag 21 Workshop: Hoe vraag ik mijn klanten om bruikbare feedback? Bij deze workshop leer je hoe je een goede vragenlijst maakt voor het verzamelen van feedback. Wat is nou precies een goede vragenlijst? Hoe lang moet hij zijn? Waar moet je op letten als je vragen bedenkt? Meer informatie over de workshop vind je hier. 

 

Juni

NIEUW Dinsdag 18 Workshop: Help! Ik krijg feedback van mijn klanten, hoe interpreteer ik dit? Tijdens deze workshop gaan wij gezamenlijk aan de slag met jouw vraagstuk! Hiervoor ga je jouw eigen dashboard presenteren en jouw persoonlijke casus introduceren. Daarna zullen we met alle deelnemers de casus gaan behandelen en ervoor zorgen dat je met concrete vervolgstappen naar huis gaat. Meer informatie over deze workshop vind je hier.

 

Juli

In de maand juli zijn er geen evenementen.

 

Augustus

In de maand augustus zijn er geen evenementen.

 

September

NIEUW Dinsdag 17 Workshop: Help! Ik krijg feedback van mijn klanten, hoe interpreteer ik dit? Tijdens deze workshop gaan wij gezamenlijk aan de slag met jouw vraagstuk! Hiervoor ga je jouw eigen dashboard presenteren en jouw persoonlijke casus introduceren. Daarna zullen we met alle deelnemers de casus gaan behandelen en ervoor zorgen dat je met concrete vervolgstappen naar huis gaat. Meer informatie over deze workshop vind je hier.

Donderdag 26 Dag van de Klantgerichte Overheid

 

Oktober

Dinsdag 15 Workshop: Hoe vraag ik mijn klanten om bruikbare feedback? Bij deze workshop leer je hoe je een goede vragenlijst maakt voor het verzamelen van feedback. Wat is nou precies een goede vragenlijst? Hoe lang moet hij zijn? Waar moet je op letten als je vragen bedenkt? Meer informatie over de workshop vind je hier. 

 

November

Dinsdag 12 Workshop: Hoe gebruik ik mijn online belevingsdashboard? Bij deze workshop leer je hoe je resultaten moet lezen in je online belevingsdashboard en welke handige functionaliteiten je hierbij kunt gebruiken. Meer informatie over de workshop vind je hier.

 

December

NIEUW Dinsdag 10 Workshop: Help! Ik krijg feedback van mijn klanten, hoe interpreteer ik dit? Tijdens deze workshop gaan wij gezamenlijk aan de slag met jouw vraagstuk! Hiervoor ga je jouw eigen dashboard presenteren en jouw persoonlijke casus introduceren. Daarna zullen we met alle deelnemers de casus gaan behandelen en ervoor zorgen dat je met concrete vervolgstappen naar huis gaat. Meer informatie over deze workshop vind je hier.

 

 

Wil jij je aanmelden voor één van onze events? Vul dan onderstaand formulier in!

 

Datum event *
Naam *
E-mail *
Telefoon *
Bedrijfsnaam
* Verplicht