Intervisie - hoe krijg je klantbeleving in het DNA van de medewerkers en hoe kan klantfeedback hierbij helpen?

Op deze pagina vind je meer informatie Ún je kunt je inschrijven voor deze interessante intervisie.

Meld je snel aan om nog een plekje te bemachtigen!

Op dinsdag 5 december van 13.00 – 15.30 uur a.s. organiseren we samen met ABN AMRO Verzekeringen onze 1e intervisie; een gesprek tussen collega’s binnen hetzelfde vakgebied. Voor deze intervisie hebben we met zorg een aantal van onze opdrachtgevers uitgekozen, waaronder jij.

Het onderwerp tijdens de intervisie is: Hoe krijg je klantbeleving in het DNA van de medewerkers en hoe kan klantfeedback hierbij helpen?

 

Waarom doen wij dit? Binnen ons vakgebied willen we allemaal klantgerichter worden. De Klantcontact Monitor voelt het als plicht om organisaties daarbij te ondersteunen. Ervaar tijdens de intervisie jouw eigen rol en impact op NPS en klantbeleving binnen jullie organisatie én leer van andere organisaties hoe zij dit zien en doen. Neem deze kennis mee naar huis en gebruik deze in de praktijk. Zo is klantgerichter werken weer een stap dichterbij!

 

Wil jij deze stap zetten? Vul dan hieronder het formulier in.

Na jouw aanmelding krijg je een bevestigingsmail met alle informatie die je nodig hebt. Daarnaast laten we je weten wie er nog meer komt. Goed voor je netwerk!

Schrijf je hieronder in voor de intervisie van 5 december:

Voor- en achternaam *
E-mail *
Naam organisatie *
Telefoonnummer *
* Verplicht

Waar?

ABN AMRO Verzekeringen

Grote Voort 247

8041 Zwolle

 

De lobby van ABN AMRO Verzekeringen is onlangs helemaal opgefrist en ziet er hartstikke mooi uit!

 

Organisatie vanuit:

 

 

Germa Langeler | ABN AMRO Verzekeringen | Marketeer Customer Experience en host tijdens deze bijeenkomst.

 

 

 

 

 

Hirschel Hessel | De Klantcontact Monitor | Directeur en Chief Happy Customer

 

Axel Kok | De Klantcontact Monitor | Senior Customer Experience Advisor



KCMonitor app

Gebruikers van de Klantcontact Monitor« kunnen met onze app hun dashboardmeters op een smartphone of tablet installeren en zo overal en altijd de vinger aan de pols houden.