Benchmarken breng de klant naar binnen

Klant- en huurdergericht werken is al sinds lange tijd het adagium binnen de volkshuisvesting. Nu de beschikbare financiŽle middelen door het overheidsbeleid afnemen wordt het des te belangrijker om de efficiency in de relatie met de klant en huurder te vergroten.

Weten wat de klant of huurder wil en hoe deze processen ervaart geeft inzichten in hoe het anders, beter kan. De Klantcontact Monitor biedt via klant-, huurders- en procesonderzoeken deze inzichten en biedt de mogelijkheid om bij afwijkingen direct in te grijpen en verwachtingen te overtreffen.

Benchmark uw startpunt voor het naar binnen brengen van de klant

De Klantcontact Monitor helpt u om klant- en medewerkerstevredenheid te verhogen onder gelijktijdige reductie van faalkosten.

 

Dit doen wij onder meer via onze uitgebreide suite met de volgende producten:

 

Klantonderzoek om de waardering voor uw diensten te horen;
KlantSignaal Monitor (KSM) om verbetersignalen en -acties te volgen en te monitoren;
Verras de klant met Verbetermodules op processen of contacten;
Klantcontact Registratie module om altijd te weten waar een contact over ging;
Klantcontact Quality Monitoring om altijd zicht te hebben op de kwaliteit van uw contactkanalen;
Medewerker ontwikkeling om medewerkers te stimuleren en te motiveren.


KCMonitor app

Gebruikers van de Klantcontact Monitorģ kunnen met onze app hun dashboardmeters op een smartphone of tablet installeren en zo overal en altijd de vinger aan de pols houden.