Je bent van harte uitgenodigd!

Bevlogen medewerkers zijn de juweeltjes van uw organisatie. Deze groep medewerkers werkt met passie, werkt harder, stelt zich effectiever, efficiŽnter en klantgerichter op en levert hogere kwaliteit. Kortom, bevlogen medewerkers zetten daadwerkelijk dat stapje extra en zijn hierdoor een belangrijke pijler voor organisatiesucces. Hoe verhogen succesvolle organisaties de bevlogenheid van medewerkers?

Wij delen al onze bevindingen graag met je tijdens de Workshop: 'Bevlogenheid van medewerkers vergroten?'' Schrijf je in en doe er je voordeel mee!

Artikel Bevlogenheid van medewerkers vergroten lezen? Vragen? Stel ze!

OP WEG NAAR MEER BEVLOGEN MEDEWERKERS

Voor HRM professionals en leidinggevenden organiseert de Klantcontact Monitor in samenwerking met Willem van Rhenen, hoogleraar bevlogenheid Nyenrode en Simon Peijnenborg, bevlogenheidscoach donderdag 10 november 2016 van 13.30 tot 17.00 uur een praktische en inspirerende Workshop 'Hoe verhoog je de bevlogenheid van medewerkers?'.

 

Wat levert de bijeenkomst je op?

  • Hoe kun je (continue) de bevlogenheid meten?
  • Inzicht dat bevlogen medewerkers leidt tot een hogere KTO en MTO
  • Inzicht dat bevlogen medewerkers leidt tot een sterke verbetering van organisatie uitkomsten
  • Hoe realiseer je bevlogen medewerkers?

 

Programma

Leer in één middag van de ervaringen van collega's in het vak

 

13:30 - 14:00: Ontvangst en aftrap
14:00 - 14:30: Introductie Willem van Rhenen, Simon Peijnenborg en Stef van Dieren
14:30 - 16:30: Workshop 'Hoe krijg je bevlogen medewerkers?' & discussie

16:30 - 17:30: Afsluiting & netwerken

Wie, wat, waar?

Exclusief voor maximaal 25 HRM professionals en leidinggevenden;
Middagsessie van 13.30 - 17.30 uur met bijdragen van Willem van Rhenen, Simon Peijenborg en de Klantcontact Monitor;
Beauforthuis
Woudenbergseweg 70
3711 AB Austerlitz (bij Zeist)


KCMonitor app

Gebruikers van de Klantcontact Monitorģ kunnen met onze app hun dashboardmeters op een smartphone of tablet installeren en zo overal en altijd de vinger aan de pols houden.