Je bent van harte uitgenodigd!

Een tevreden medewerker is een tevreden klant. Dat is de visie die de drijvende kracht voor waterbedrijf Waternet vormt. De missie? Een 8+ dienstverlening bieden. Een ambitieus doel, waarbij Waternet graag de eigen talenten combineert met expertise van buitenaf. Weten hoe Waternet dat doet?

Wij delen al onze bevindingen graag met je tijdens de Workshop: 'Werken aan een 8+ dienstverlening!' Schrijf je in en doe er je voordeel mee!

Meer weten over de de case Waternet? Vragen? Stel ze!

OP WEG NAAR EEN 8+ DIENSTVERLENING

Voor een selecte groep klantcontact professionals organiseert de Klantcontact Monitor in samenwerking met Waternet en de BRW Groep maandag 28 november 2016 van 13.30 tot 17.00 uur een praktische Workshop 'Hoe krijg je een 8+ dienstverlening?'.

 

Een tevreden medewerker is een tevreden klant. Dat is de visie die de drijvende kracht voor waterbedrijf Waternet vormt. De missie? Een 8+ dienstverlening bieden. Een ambitieus doel, waarbij Waternet graag de eigen talenten combineert met expertise van buitenaf. Door de Klantcontact Monitor en BRW Groep complementair in te zetten, zet Waternet haar klanten op 1. Samen zullen zij jou inspireren om ook in jouw organisatie aan de slag te gaan om een 8+ te scoren.

 

Programma

Leer in één middag van de ervaringen van collega's in het vak.

 

13:30 - 14:00: Ontvangst en aftrap
14:00 - 14:30: Introductie Waternet, BRW en Klantcontact Monitor
14:30 - 16:30: Praktische workshop 'Hoe krijg je een 8+ dienstverlening?' & discussie

16:30 - 17:30: Afsluiting & netwerken

Meld je kosteloos aan voor de Workshop

Wacht niet te lang meer met aanmelden. Het aantal plaatsen is beperkt.

 

Deze workshop is uitsluitend voor diegenen die bij organisaties zelf nauw betrokken zijn bij het ontwikkelen van medewerkers. Niet voor mensen die vanwege commerciële redenen willen deelnemen.

 

Naam *
E-mail *
Telefoon *
Bedrijfsnaam *
* Verplicht

Wie, wat, waar?

Exclusief voor maximaal 25 klantcontact professionals;
Middagsessie van 13.30 - 17.00 uur met bijdragen van Waternet, BRW Groep en de Klantcontact Monitor;
Kantoor Waternet, Korte Oudekerkerweg 7, 1096 AC Amsterdam

      

 

 

 

 

 

 



KCMonitor app

Gebruikers van de Klantcontact Monitor® kunnen met onze app hun dashboardmeters op een smartphone of tablet installeren en zo overal en altijd de vinger aan de pols houden.