Klantcontact Monitor en Force of the Customer sluiten strategisch partnership

Klantcontact Monitor en Force of the Customer sluiten strategisch partnership

September 2016

 

Force of the Customer B.V. en de Klantcontact Monitor B.V. maken bekend dat zij een strategisch partnership aangaan. De activiteiten van de beide bedrijven zijn verankerd in een gezamenlijk doel: Het bieden van diensten waarmee organisaties hun klantinteractie naar een zo hoog mogelijk niveau kunnen brengen. Force of the Customer heeft de labels: Ferment Management, BRW Groep, SkyWalker Recruitment en Metier Customer Service Academy en is gespecialiseerd in opleidingen en bemiddeling van professionals in de klantcontact- en customer service sector. De Klantcontact Monitor op haar beurt is gespecialiseerd in de ondersteuning van organisaties bij het continu verbeteren van processen, klant- en medewerkerbeleving.
 

Garanderen van kwaliteit en continuïteit

Fun Zeegers, directeur van de Force of the Customer, vertelt: “Binnen het label BRW Groep hebben wij een aantal tools, te weten: Het KlantBelevingDashboard (klanttevredenheidsmetingen), InQM (Quality Monitoring), InRecord (Contact Registratie) en InSurvey (medewerkertevredenheidsmetingen). We zien veel toegevoegde waarde in dashboardtools, vaak ook in combinatie met onze dienstverlening, in werving & selectie, detachering, interim management, consultancy, training en opleidingen. Door het partnership met de Klantcontact Monitor kunnen we onze klanten nu beter bedienen en wordt de kwaliteit en continuïteit van de tooling naar een nog hoger niveau gebracht.” Onderdeel van het partnership is het oprichten van een joint venture, BRW Customer Experience Software B.V., van waaruit opdrachtgevers die gebruik maken van de tooling van BRW Groep, worden bediend. Zij krijgen een upgrade waarmee alle functionaliteiten vanuit de Klantcontact Monitor ook voor hen beschikbaar worden. “Op basis van de via de KCM gegenereerde data, inzichten en rapportages, kan Force of the Customer aan de slag met specifiek advies, opleidingen of trainingen. Dat kunnen ze heel gericht doen, omdat de slimme software van de KCM precies de ruimte voor verbetering in het klantproces kan aanwijzen,” aldus Edwin van Wijk, directeur van de Klantcontact Monitor.

 

Full Service Provider

Martine Ferment, directeur Force of the Customer en Hirschel Hessel, directeur Klantcontact Monitor zijn trots dat hun samenwerking een totaaloplossing oplevert voor marketingafdelingen en klantcontactafdelingen. Hirschel Hessel: “We combineren meten, inzichten bieden en ondersteuning in het verbeterproces, waarmee de gehele verbetercyclus is geborgd.” “Het aangaan van een strategisch partnership met de Klantcontact Monitor past perfect in de strategie van de investeringsmaatschappij Force of the Customer. Met de oprichting van BRW Customer Experience Software, ontstaat een nieuwe vleugel binnen FOTC’s full service provider-concept en kunnen wij relaties nog beter bedienen met een totaal oplossing voor het optimaal klantgericht maken van organisaties.” aldus Martine Ferment.

Meer weten over de samenwerking tussen KCM en FOTC?

Laat je gegevens dan hieronder achter. 

 

Naam *
E-mail *
Telefoon *
Bedrijfsnaam
* Verplicht


Wat vindt u van dit artikel?

Gepubliceerd
Relevante artikelen
Klantinput stimuleert online.nl tot eigentijdse oplossingen
05 DEC 2018
Klantinput stimuleert online.nl tot eigentijdse oplossingen
lees verder

Jaren terug werk de Nederlandse internetprovider Online.nl – naar eigen zeggen een van de oudste – nog geplaagd door negatieve publiciteit en slechte kritieken van gebruikers. Daar was... 

Klantfeedback helpt te verbeteren
21 NOV 2018
Klantfeedback helpt te verbeteren
lees verder

Innovatie op het seminar 'Hoe helpt klantfeedback te verbeteren?' Op 15 november was de prachtige raadzaal van de Bestuursdienst Ommen-Hardenberg in Hardenberg het podium van het... 

Utrechtse brandstof om continu te verbeteren
17 OKT 2018
Utrechtse brandstof om continu te verbeteren
lees verder

Klachten zijn een belangrijke graadmeter voor de tevredenheid van burgers. Door van klachten te leren, kan een organisatie zich bovendien steeds verbeteren. De gemeente Utrecht gaat inmiddels een... 

De Dag van de Klantgerichte Overheid was een groot succes
02 OKT 2018
De Dag van de Klantgerichte Overheid was een groot succes
lees verder

Vorige week woensdag, 26 september, was de tweede editie van de Dag van de Klantgerichte Overheid. 100 professionals uit het publieke domein kwamen in het stadskantoor van de gemeente Utrecht... 

Meebuigen met smileys van de klant
19 SEP 2018
Meebuigen met smileys van de klant
lees verder

Klantgesprekken beluisteren en servicemedewerkers beoordelen op zowel soft als hard skills, op de klantcontactafdeling van de Belgische zorgverzekeraar Partenamut is dat al jaren gemeengoed. Net... 

Waarom willen we de klant niet vermoeien met lange vragenlijsten, maar doen we dit nog wel steeds bij onze medewerkers?
28 AUG 2018
Waarom willen we de klant niet vermoeien met lange vragenlijsten, maar doen we dit nog wel steeds bij onze medewerkers?
lees verder

Er is een duidelijke trend waarneembaar op het gebied van medewerkerbelevingsonderzoeken: van lange vragenlijsten waar je nooit meer iets over terug hoort, tot korte krachtige thema-onderzoeken.... 

Hoe voorkom je dat jouw goede medewerkers weglopen?
22 AUG 2018
Hoe voorkom je dat jouw goede medewerkers weglopen?
lees verder

Wij voeren veel onderzoek naar de tevredenheid, bevlogenheid, maar ook naar de redenen waarom medewerkers hun werkgever verlaten uit. Wat blijkt is dat medewerkers niet zozeer hun baan achter zich... 

KCM helpt waterbedrijven in Bolivia
14 JUN 2018
KCM helpt waterbedrijven in Bolivia
lees verder

Schoon en kwalitatief goed drinkwater is in Nederland vanzelfsprekend. Wij draaien de kraan open en er komt water uit. Helaas zijn er nog veel landen waar dit niet zo vanzelfsprekend is. Dit moet... 

Ondersteuning van klanten bij de nieuwe privacywetgeving
31 MEI 2018
Ondersteuning van klanten bij de nieuwe privacywetgeving
lees verder

In mei 2016 is de General Data Protection Regulation (GDPR), in Nederland beter bekend als de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG), in werking getreden. Het doel van deze nieuwe... 

De sleutel tot een klantgerichte gemeente
29 MEI 2018
De sleutel tot een klantgerichte gemeente
lees verder

Gemeenten zijn continu in ontwikkeling. De uitdaging daarbij is om meer te doen binnen het budget. De druk om steeds 'slimmer' te gaan werken zorgt voor herinrichting en een sterk... 

De Customer Effort Score benchmark
26 APR 2018
De Customer Effort Score benchmark
lees verder

Hoeveel moeite moeten klanten doen om iets gedaan te krijgen? Deze inspanning kun je uitdrukken met de Customer Effort Score (CES). De CES drukt de mate van moeite uit die het jouw klant kost om... 

KCM aanwezig bij Multichannel Conference 2018!
20 APR 2018
KCM aanwezig bij Multichannel Conference 2018!
lees verder

Op 18 en 19 april vond het Multichannel Conference weer plaats bij De Fabrique in Utrecht. KCM was beide dagen te vinden in het “Better Practices Theater”. Het Better Practices Theater... 

Van klantinzichten naar aantoonbare verbeteringen
17 APR 2018
Van klantinzichten naar aantoonbare verbeteringen
lees verder

Begin dit jaar is de klantenservice van Caiway in de Providermonitor van de Consumentenbond als hoogste geëindigd. Met een 8.3 heeft ze een mooie voorsprong op de ander providers. Wat is het... 

KCM breidt uit!
13 APR 2018
KCM breidt uit!
lees verder

Nu steeds meer collega's doorgegroeien naar de functie van customer experience advisor en er steeds meer experience vraagstukken onze kant opkomen zijn er weer twee nieuwe collega's in ons... 

Steeds meer Internationale klanten bij de KCM!
13 APR 2018
Steeds meer Internationale klanten bij de KCM!
lees verder

Bonprix van start bij de Klantcontact Monitor! Het bedrijf bonprix Sinds 2004 is bonprix – dochteronderneming van de OTTO-groep – gevestigd in Nederland. Zij levert meer dan vier... 

7 Succesfactoren voor aantrekkelijk werkgeverschap in een krappe arbeidsmarkt
09 APR 2018
7 Succesfactoren voor aantrekkelijk werkgeverschap in een krappe arbeidsmarkt
lees verder

Uit onderzoek van het CBS blijkt dat de werkloosheid in 2018 steeds verder zal dalen. Gemiddeld is het aantal werklozen in het eerste kwartaal van dit jaar afgenomen met 10.000 personen per maand.... 

Stadswinkels bij gemeente Tilburg
06 MRT 2018
Stadswinkels bij gemeente Tilburg
lees verder

Een nieuw legitimatiebewijs of rijbewijs halen? Dat doe je in Tilburg altijd dicht in de buurt, bij een van de stadswinkels die de zesde stad van het land de circa 215.000 inwoners biedt. Dan trek... 

Nieuwe medewerkers stellen zich voor..!
05 MRT 2018
Nieuwe medewerkers stellen zich voor..!
lees verder

De Klantcontact Monitor groeit! Maak kennis met onze nieuwe twee collega’s Susanne en Linda. Susanne Schimmel Graag stel ik mij via deze weg voor; ik ben Susanne Schimmel, 29 jaar en... 

Sitevisit bij Emesa!
05 MRT 2018
Sitevisit bij Emesa!
lees verder

Op 15 februari organiseerde de CCMA een sitevisit bij Emesa. Emesa is een innovatieve e-commerce speler, onder andere bekend van VakantieVeilingen.nl en ActievandeDag.nl. Fabian Spaargaren... 

7 tips voor mensgericht ondernemen
30 JAN 2018
7 tips voor mensgericht ondernemen
lees verder

Klant- & Medewerkergericht ondernemen maakt het verschil Organisaties kijken vaak heel anders tegen klant- en medewerkergerichtheid aan dan de klanten en medewerkers van diezelfde organisatie....