Samen bouwen aan een thuis

Als woningcorporatie help je mensen aan een eerste levensbehoefte: een thuis. Als sector met slechts beperkte financiŽle middelen is cruciaal om de efficiency in de relatie met de huurder te vergroten. En daar helpt de Klantcontact Monitor je bij.

Weten wat de huurder wil en hoe deze processen ervaart geeft inzichten in hoe het anders, beter kan. De KCM geeft via huurders- en procesonderzoeken deze inzichten en biedt de mogelijkheid om bij afwijkingen direct in te grijpen en verwachtingen te overtreffen.

Vragen? Stel ze! Corporatie Kennisbank

Werken aan verbetering

De Klantcontact Monitor laat al jaren de stem van talloze huurders doorklinken in de corporatiesector. Door zowel eenmalige, periodieke als continue onderzoeken uit te voeren, ondersteunen we een keur aan corporaties in het verbeteren van hun processen en dienstverlening.

 

 

 

 

 

 

 

Ook jou nemen we graag de zorg van het uitvoeren van gedegen onderzoek uit handen. Dat is immers waar we goed in zijn.

 

Aedes Benchmark

De Aedes Benchmark is in het leven geroepen om de dienstverlening van woningcorporaties te verbeteren, kosten te besparen én het beeld van de sector te verbeteren. Ook met de deelname aan de Aedes Benchmark helpen we woningcorporaties - groot en klein - al jaren. Sinds de start ervan. Aan expertise geen gebrek dus.

 

Benchmarken in twee smaken

Die inzichten verkrijgen die jij nodig hebt en die bij je passen. Daar staan we voor. Zijn jullie een corporatie met een klein aantal woningen? En behoort een grootschalige, doorlopende studie niet tot de mogelijkheden? Of heb je tienduizenden huurders en woningen onder je hoede en wil je procesverbeteringen in een stroomversnelling zetten? We bieden 2 smaken aan: de Aedes Benchmark Snelscan (ABS) en de Aedes Benchmark Monitor (ABM). Natuurlijk voldoen beide mogelijkheden aan alle door Aedes gestelde criteria.

De mensen en diensten van de Klantcontact Monitor leren kennen?

Ontdek hoe wij ook jouw corporatie kunnen ondersteunen.

 

Naam *
E-mail *
Telefoon *
Corporatie
* Verplicht

Onze drijfveren

Daar kun je op bouwen.

 

Gemak
Ontzorgen
Vooruitstrevend
Betrouwbaar

 

 

Wie is de Klantcontact Monitor?

De KCM is ambitieuze organisatie die software en ondersteuning op maat biedt bij het uitvoeren van klant- en medewerkers-tevredenheidsonderzoek. We bieden je continu inzicht. Op alle denkbare niveaus. Altijd en overal.

 

 

 

 

 



KCMonitor app

Gebruikers van de Klantcontact Monitorģ kunnen met onze app hun dashboardmeters op een smartphone of tablet installeren en zo overal en altijd de vinger aan de pols houden.