Medewerkerstevredenheidsonderzoek: Hoe is het met jouw collega's?

Natuurlijk ben je binnen jouw bedrijf volop bezig met jouw klanten. Zij gaan voor en staan centraal. De drijvende kracht achter de organisatie echter, zijn de mensen. Je collega’s. Zij zijn het die weten wat goed gaat en vooral wat beter kan. En daar profiteren ook je klanten van.

De KCM zegt: zorg minstens zo goed voor je medewerkers als voor je klant en leer van allebei. Maar waar begin je? Hoe weet je wat of wie meer aandacht en zorg nodig heeft? Daar kom je achter door te starten met luisteren. En luisteren pak je gestructureerd aan met medewerkerstevredenheidsonderzoek (MTO) van de KCM.
Wij gaan je helpen luisteren, prioriteren en verbeteren.

Bekijk onze brochure Vragen? Stel ze!

Een aanpak die altijd past

We bieden 4 modellen voor medewerkerstevredenheidsonderzoek: cyclisch, jaarlijks, dagelijks of thematisch. De modellen zijn het product van een samenwerking tussen managers, ondernemers en een ervaren arbeidspsycholoog en passen in alle organisatievormen.

Betrokkenheid faciliteren met maatwerk

Wij werken niet met standaard vragensets of vaste dashboards. We stemmen af; bepalen samen met jouw organisatie wat het beste past en welke inzichten nodig zijn. We baseren ons weliswaar op wetenschappelijk gevalideerde schalen, maar er is altijd ruimte voor aanpassingen, extra of juist minder vragen. Via het dashboard bieden we je bovendien die inzichten die jou gericht verder gaan helpen. Welke zaken moeten direct aangepakt worden en wat kan wachten?

Het gaat ons er namelijk om dat jij het maximale uit jouw collega’s, jouw onderzoek én uit de KCM haalt.

De mensen en diensten van de KCM leren kennen?

Ontdek hoe we jou kunnen helpen de tevredenheid en betrokkenheid onder jouw collega's te verhogen en zo jouw organisatie naar een hoger plan tillen.

 

Naam *
E-mail *
Telefoon *
Bedrijfsnaam
* verplicht

De voordelen van MTO

Tevreden medewerkers vormen de hoeksteen van de organisatie. Zorg goed voor ze en je zult zien:

minder verloop;
minder verzuim;
hogere arbeidsproductiviteit;
betere verkoopcijfers;
lagere faalkosten en hogere rendementen.

 

Waarom de KCM?

Je kiest voor de KCM als je echt samen wilt werken. Wij zijn de onderzoekspartner waar je op kunt vertrouwen. 

Vertrouw op onze service én op onze mensen;
Vertrouw op onze techniek die altijd in ontwikkeling is; 
Vertrouw erop dat we maatwerk leveren. Alles zodat jij zodat jij het maximale uit jouw collega's kunt halen.


KCMonitor app

Gebruikers van de Klantcontact Monitor® kunnen met onze app hun dashboardmeters op een smartphone of tablet installeren en zo overal en altijd de vinger aan de pols houden.