Je bent van harte uitgenodigd!

Iedere organisatie raakt klanten kwijt. De meest gestelde vraag is meestal: 'Hoe hadden we deze klant kunnen behouden?'

Het antwoord op deze en een scala aan andere vragen vonden we met de Nationale Klantcontact Benchmark: 'Hoe houden bedrijven de achterdeur dicht?' De resultaten zijn interessant. 85% van de Nederlandse bedrijven erkent dat de macht van de klant de komende jaren sterk zal toenemen. Toch doet maar 16% van deze bedrijven onderzoek met als doel te leren van klanten. Zijn we bang geworden voor de mening van de klant?

We delen onze bevindingen graag met je tijdens de Masterclass: 'Zo houden bedrijven de achterdeur dicht!' Schrijf je in en doe er je voordeel mee!

Meer weten over de Nationale Klantcontact Benchmark? Vragen? Stel ze!

Houd ook jouw achterdeur dicht!

Voor een selecte groep marketing en klantcontact professionals organiseert de Klantcontact Monitor in samenwerking met haar partner ProSpex donderdag 22 september 2016 van 07.30 tot 12.00 uur de unieke Masterclass 'Zo houden bedrijven de achterdeur dicht'.

 

We presenteren natuurlijk de resultaten van de Nationale Klantcontact Benchmark. Ook zullen Martine Ferment (Managing Director Ferment Management en voorheen klantbeleving specialist bij Ziggo, Essent en KPN) en Jacco Eltingh (CEO Eltingh-Haarhuis Tennis & Events en oud toptennisser) je inspireren om ook jouw achterdeur dicht te houden.

 

Programma

Leer in één ochtend van de besten in het vak.

 

7:30 - 8:30: Inloop met ontbijt
8:30 - 8:45: Aftrap Maxim Spek (ProSpex) & Hirschel Hessel (KCM)
8:45 - 9:15: Zo houden bedrijven hun achterdeur dicht: eindresultaten benchmarkonderzoek

9:15 - 9:30: Pauze
9:30 - 10:00: College Jacco Eltingh: Hoe houd je grip op het spel?

10:00 - 10:30: College Martine Ferment: Wie is de eigenaar van de klant?
10:30 - 11:00: Discussie

11:00 - 12:00: Afsluiting & netwerken

Eindrapport aanvragen?

Het eindrapport van de Nationale Klantcontact Benchmark aanvragen? Laat hieronder je gegevens achter. Dan sturen we je een PDF versie toe.

Naam *
E-mail *
* Verplicht

Wie, wat, waar?

Exclusief voor maximaal 50 marketing en klantcontact professionals;
Ochtendsessie van 07.30 - 12.00 uur (incl. ontbijt) met college's van Martine Ferment en Jacco Eltingh;
Intercontinental Amstel Hotel Amsterdam, Professor Tulpplein 1, 1018GE Amsterdam.

      

 

 

 

 



KCMonitor app

Gebruikers van de Klantcontact Monitor® kunnen met onze app hun dashboardmeters op een smartphone of tablet installeren en zo overal en altijd de vinger aan de pols houden.