Doorlopende Benchmark via de KCM
Met de komst van de Aedes Benchmark is het mogelijk geworden om alle deelnemers onderling te vergelijken op hun dienstverleningskwaliteit. Wanneer je via de best practises wilt leren en je verbeteren, wordt het echter lastig. Bij wie moet je te rade gaan en hoe kom je tot verbetering?
De KCM biedt aan onze klanten de mogelijkheid om via het “eigen” benchmarkplein zicht te krijgen op alle onderliggende vragen uit een onderzoek. Omdat door de vereisten vanuit de Aedes benchmark processen op een meer uniforme wijze gemeten gaan worden, biedt de KCM de unieke mogelijkheid om als klant van de KCM doorlopend te benchmarken, op ieder moment en op iedere gemeenschappelijke vraagstelling. Zo wordt het wel zeer eenvoudig om van elkaar te leren en de best practises te delen.
Hoe kom ik aan meer informatie?
Andere corporaties gingen u voor. Een snel groeiend aantal corporaties zet de KCM in om op gebruikersvriendelijke wijze klanten te vragen naar hun ervaringen met de dienstverlening.
Wij kunnen u eenvoudig nog veel meer vertellen over onze mogelijkheden en de voordelen. Om echter een echt goed zicht te krijgen op de mogelijkheden van de KCM en het profijt, kunnen onze klanten dit zelf het beste vertellen. Neem eenvoudig met ons contact op en wij sturen u graag een lijstje met corporaties waar u uw licht over onze oplossingen kunt opsteken.
Wij zijn er in ieder geval van overtuigd dat een aantal van uw collega’s voor de KCM hebben gekozen vanwege de eenvoud in het gebruik van het systeem, de snelle duidelijke inzichten en verbeterpunten, de betrouwbaarheid van de methodiek, het systeem en de organisatie en zeker ook de betaalbaarheid.
Meer weten of een afspraak?
Uiteraard komen wij graag bij u langs om u kennis te laten maken met de KCM!
Bel naar 035-544 98 00 of klik hier om een mail te sturen.