Met de recente implementatie van kinderdagverblijf Bzzzonder is het voor hen mogelijk geworden om de 11 vestigingen goed te monitoren op de klanttevredenheid. Via een online vragenlijst worden ouders uitgenodigd om hun mening kenbaar te maken over de kinderdagopvang en/of de buitenschoolse opvang.
De thema’s die worden uitgediept gaan over onder meer de faciliteiten en de service op de locatie, het pedagogisch beleid en identiteit en de communicatie met- en van Bzzzonder. Speciale aandacht is er voor de dagelijkse gang in de groepen.
Vanuit de filosofie dat de vestigingen onderling vergeleken kunnen worden maar ook op vestiging eigen aspecten getoetst, bestaat de vragenlijst uit te benchmarken onderwerpen en een aantal specifieke vragen over een vestiging en groep.
De keuze voor inzet van de Klantcontactmonitor was door Bzzzonder snel gemaakt vanwege de hoge mate van flexibiliteit van het systeem, direct inzage in de resultaten in het overzichtelijke dashboard en last but not least; de betaalbaarheid.
Bzzzonder verwacht dat zij met de inzet van de Klantcontact Monitor blijvend voordeel kan behalen voor haar klanten, de medewerkers en vooral de kinderen. Signalering waar het goed gaat en waar het beter kan is altijd in beeld en wat het belangrijkste is dat “de stem” van de klant de organisatie binnen komt waardoor suggesties van klanten direct kunnen worden opgepakt en vertaald in actie.
Wilt u weten wat de Klantcontact Monitor voor u kan betekenen? Bel ons op 035-5449800 of klik hier voor alle contactgegevens.