Kennisbank over klant- en medewerkerstevredenheid
Categorieën
Branches
NotuBiz klant van de Klantcontact Monitor
NotuBiz klant van de Klantcontact Monitor
lees verder

Waar staat NotuBiz op dit moment? NotuBiz is dé kennispartner van de lokale democratie: ze biedt content, software en ondersteuning aan om alle fasen van de politieke besluitvorming op het juiste moment en voor de juiste doelgroepen inzichtelijk te maken. NotuBiz denkt graag mee met hun klanten om alles rondom het vergaderproces in goede banen te leiden. Servicegerichtheid is bij hen heel belangrijk. Voor het jonge en dynamische team van NotuBiz staan kwaliteit en tevreden opdrachtgevers voorop. Om het klantcontact te professionaliseren en echt te achterhalen wat klanten van ze...

Geografische verschillen resultaten klanttevredenheid
Geografische verschillen resultaten klanttevredenheid
lees verder

Zijn er geografische verschillen te constateren in de resultaten van klanttevredenheidsonderzoeken? Wij krijgen deze vraag regelmatig, met name van onze internationale relaties. Onderstaand overzicht geeft voor enkele sectoren de verschillen per land/taal weer in Net Promotor Score (NPS), Klanttevredenheid (KTV) en Customer Effort Score (CES), voor zover beschikbaar. Hiermee ontstaat een eerste inzicht in de geografische verschillen op het gebied van klanttevredenheid. Let op: deze overzichten geven een eerste indruk van de geografische verschillen en tonen enkele opvallende overeenkomsten....

ĎEn KLIK, op naar de concurrent!í
ĎEn KLIK, op naar de concurrent!í
lees verder

Smartphones, I-pads, laptops, tablets. Elektronische apparaten waarvan we er allemaal wel één bezitten en zonder welke we ook niet meer zouden kunnen. We worden overspoeld met informatie, reclames, aanbiedingen en keuzes, en anders zoeken we dit zelf wel op. Feit is in ieder geval; je hoeft de deur nergens meer voor uit! Als ik trek heb in shoarma, klik ik op mijn smartphone. Als ik een reis naar New York wil boeken, klik ik op mijn smartphone. Als ik een laptop, boek, of schoenen wil kopen, klik ik op mijn smartphone. En als ik mijn mening wil geven, klik ik op mijn...

Staedion betrekt de klanten bewust en actief
Staedion betrekt de klanten bewust en actief
Kinderdagopvangverblijven gebaat bij de inzet van de Klantcontact Monitor
Kinderdagopvangverblijven gebaat bij de inzet van de Klantcontact Monitor
Klanttevredenheid bij gemeente Assen
Klanttevredenheid bij gemeente Assen
Klanttevredenheid bij gemeente Hardinxveld-Giessendam
Klanttevredenheid bij gemeente Hardinxveld-Giessendam


 
Gepubliceerd

Relevante artikelen

Klanttevredenheid bij gemeente Almere
27 JUN 2013
Klanttevredenheid bij gemeente Almere
lees verder

‘Binnen de gemeente hebben we 3 communicatiekanalen: Balie, Callcenter en Internet’, zegt Marcel Stol, kwaliteitsadviseur. ‘In mijn rol adviseer ik deze kanalen om beter te sturen... 

De Klantcontact Monitor zorgt voor transparantie
26 JUN 2013
De Klantcontact Monitor zorgt voor transparantie
lees verder

Zaak dus om  de tevredenheid over u door uw klanten te laten beoordelen, maar hoe doet u dat en wat moet u met de verkregen gegevens? Ons antwoord is eenvoudig. Gebruik hiervoor de... 

Iedere cliŽnt een ambassadeur van Van Schendel & Partners gerechtsdeurwaarders
26 JUN 2013
Iedere cliŽnt een ambassadeur van Van Schendel & Partners gerechtsdeurwaarders
lees verder

Daarnaast verplicht onze beroepsorganisatie, de KBvG ons een handboek te hebben waarin aan allerlei voorwaarden voldaan moet worden.  Hierin wordt o.a. klanttevredenheid gemeten. Dit is voor... 

Klantcontact Monitor bij gemeente Assen
22 MRT 2013
Klantcontact Monitor bij gemeente Assen
lees verder

Door het online dashboard, de flexibiliteit, de lage investeringen en de gebruikersvriendelijkheid is het een aantrekkelijk instrument. Zo ook voor de gemeente Assen. Gemeente Assen is een... 

Phone House meet klanttevredenheid
10 SEP 2012
Phone House meet klanttevredenheid
lees verder

De Klantcontact Monitor meet klanttevredenheid bij Phone House Phone House is de grootste onafhankelijke retailketen voor mobiele communicatie in Europa met bijna 200 winkels in Nederland en... 

Bent u wel klantgericht of klantvriendelijk genoeg?
09 JUL 2012
Bent u wel klantgericht of klantvriendelijk genoeg?
lees verder

Het is een van de meest gestelde vragen aan verkopers of (aankomende) medewerkers in een commerciële functie. Enerzijds bij een sollicitatieprocedure waarbij de personeelsfunctionaris probeert... 

De Woonschakel heeft financieel profijt bij de KCM
05 JUL 2012
De Woonschakel heeft financieel profijt bij de KCM
lees verder

De Woonschakel heeft financieel profijt bij de KCM Sinds eind februari maakt De Woonschakel in Medemblik en Bovenkarspel gebruik van de Klantcontact Monitor. Zij gebruikt de KCM op twee manieren.... 

4 tips voor een positieve klantervaring
12 JUN 2012
4 tips voor een positieve klantervaring
lees verder

De manier waarop u omgaat met uw klanten beïnvloedt hoe tevreden en loyaal uw klanten zijn en of ze u aanbevelen bij potentiële klanten. Ieder moment dat een klant in contact is met uw... 

De Klantcontact Monitor meet klanttevredenheid bij Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO)
22 MEI 2012
De Klantcontact Monitor meet klanttevredenheid bij Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO)
lees verder

Houten – DUO is de uitvoeringsorganisatie van de Rijksoverheid voor het onderwijs en heeft voor het meten van de kwaliteit van haar klantcontacten voor De Klantcontact Monitor gekozen.  ... 

Sociale media worden steeds belangrijker als klantenservice kanaal
11 MEI 2012
Sociale media worden steeds belangrijker als klantenservice kanaal
lees verder

A new study from Sword Ciboodle, a customer service provider, and thinkJar, a customer service consulting firm, shows that most businesses are incorporating social media sites like Twitter and... 

Klantenservice cruciaal voor winstgevendheid
17 APR 2012
Klantenservice cruciaal voor winstgevendheid
lees verder

De Nederlandse consumenten waren minder positief: slechts 8,5 procent vond dat klantenservice aanzienlijk verbeterd is in de afgelopen drie jaar. Het merendeel (54,7 procent) heeft het gevoel dat... 

Klantervaringen zijn als GOUD
13 APR 2012
Klantervaringen zijn als GOUD
lees verder

U kent dat wel. In het dagelijks leven wordt je dagelijks geconfronteerd met klantervaringen, positief of negatief. Of dat nu bij de bakker op de hoek, bedrijfskritische toeleveranciers of wellicht... 

Customer experience lessen van Air Asia
05 APR 2012
Customer experience lessen van Air Asia
lees verder

Op het eerste gezicht zijn er volgens ‘customer experience expert’ Smith een hoop gelijkenissen tussen beide vliegtuigmaatschappijen. Ze beschikken bijvoorbeeld allebei over... 

Betere customer service zorgt voor meer loyale klanten en klantloyaliteit
08 MRT 2012
Betere customer service zorgt voor meer loyale klanten en klantloyaliteit
lees verder

Uit onderzoek van Harvard Business Review blijkt dat betere service tot meer loyale klanten leidt, dan het plezieren van klanten (delighting customers) of het overtreffen van serviceverwachtingen...