Kennisbank over klant- en medewerkerstevredenheid
Categorieën
Branches
Be good and tell it! Top 3 tips voor mond op mond-reclame.
Be good and tell it! Top 3 tips voor mond op mond-reclame.
lees verder

Consumenten vertrouwen in hoge mate op online reviews door consumenten. Ons advies: meet continu klanttevredenheid, interacteer, en publiceer.   Leve de transparantie! ... ? Uit onderzoek blijkt dat het reclame-, advertentie-, PR-, en marketinglandschap rigoureus veranderd is. En dat blijft waarschijnlijk zo. Onder invloed van de stem van de consument. Een van de terugkerende onderzoeken waarin dat blijkt is van Forrester Research. Bijvoorbeeld: een derde tot de helft van de consumenten heeft vertrouwen in online reviews (NL: ‘beoordelingen’, recensies’) van andere...

CreŽer buitengewone klantbeleving en onderscheid u van uw concurrentie
CreŽer buitengewone klantbeleving en onderscheid u van uw concurrentie
lees verder

Wat is het geheim van een goede concurrentiepositie? Deze vraag wordt regelmatig gesteld, zeker in tijden waarin de concurrentie steeds actiever wordt. Het wordt steeds moeilijker om te concurreren op prijs of inhoud van uw product/dienst alleen. De verdergaande toepassing van internet als medium en de globalisering van de markt spelen hier een belangrijke factor. Potentiële klanten (maar ook concurrenten) kunnen relatief eenvoudig informatie inwinnen, aanbiedingen vergelijken en kennis nemen van de voordelen van de verschillende leveranciers. In een economie die onder druk staat...