Kennisbank over klant- en medewerkerstevredenheid
Categorieën
Branches
KCM helpt waterbedrijven in Bolivia
KCM helpt waterbedrijven in Bolivia
lees verder

Schoon en kwalitatief goed drinkwater is in Nederland vanzelfsprekend. Wij draaien de kraan open en er komt water uit. Helaas zijn er nog veel landen waar dit niet zo vanzelfsprekend is. Dit moet natuurlijk anders en daar zet VEI zich voor in. VEI deelt haar expertise binnen de Nederlandse watersector met bedrijven in het buitenland. Het doel hiervan is om iedereen toegang tot betrouwbaar en betaalbaar water te bieden. KCM is ontzettend trots een bijdrage te hebben geleverd aan dit nobele doel.

ISO 27001 Certificaat
ISO 27001 Certificaat
lees verder

Loosdrecht, 14 juni 2017

Werken aan een 8+ dienstverlening: op klantsafari bij Waternet
Werken aan een 8+ dienstverlening: op klantsafari bij Waternet
lees verder

Tekst en beeld: Erik Bouwer, via klantcontact.nl/op-klantsafari-bij-waternet.  Waternet is een monopolist en dat betekent dat de omzet niet omhoog gaat als je de service nog beter maakt. Waternet heeft echter wel ambities. Het bedrijf wil in 2020 de beste publieke dienstverlener zijn – vergeleken met andere publieke dienstverleners, zoals nutsbedrijven of andere overheidsinstellingen. Onderdeel van deze ambitie is het streven om 80 Waternetprocent van het klantcontact online (denk aan selfservice) of geautomatiseerd te laten plaatsvinden. 20 procent vindt tegen die tijd plaats...

Wat doe jij met feedback van klanten?
Wat doe jij met feedback van klanten?
Masterclass: hoe was het?
Masterclass: hoe was het?
De drijvende kracht van waterbedrijf Waternet
De drijvende kracht van waterbedrijf Waternet
Waterbedrijf Vitens zet zich optimaal in voor tevreden klanten Ún medewerkers
Waterbedrijf Vitens zet zich optimaal in voor tevreden klanten Ún medewerkers