Kennisbank over klant- en medewerkerstevredenheid
Categorieën
Branches
Sitevisit bij Emesa!
Sitevisit bij Emesa!
lees verder

Op 15 februari organiseerde de CCMA een sitevisit bij Emesa. Emesa is een innovatieve e-commerce speler, onder andere bekend van VakantieVeilingen.nl en ActievandeDag.nl. Fabian Spaargaren (Marketing Director) trapte de middag af en vertelde over de recente ontwikkelingen bij Emesa. Ook lichtte hij de ambitie van Emesa toe om de Europese markt verder te betreden. Elise Clement (Manager Customer Service) nam ons vervolgens mee in de klantbeleving van Emesa. Ze gaf aan dat Emesa een enorme verbeterslag heeft gemaakt op het gebied van klantcontact en dat ook in 2018 de focus ligt op de...

Bevlogenheid van medewerkers vergroten?
Bevlogenheid van medewerkers vergroten?
lees verder

Bevlogen medewerkers zijn de juweeltjes van uw organisatie. Deze groep medewerkers werkt met passie, werkt harder, stelt zich effectiever, efficiënter en klantgerichter op en levert hogere kwaliteit. Kortom, bevlogen medewerkers zetten daadwerkelijk dat stapje extra en zijn hierdoor een belangrijke pijler voor organisatiesucces. Leidinggevenden hebben steeds meer invloed op bevlogenheid Waar vroeger collega's als belangrijkste beïnvloeders van bevlogenheid golden zien we afgelopen jaren een toenemende invloed van leidinggevenden. Welke rol speelt de leidinggevende en hoe kan...

ISO 27001 Certificaat
ISO 27001 Certificaat
lees verder

Loosdrecht, 14 juni 2017

Service meest belangrijk voor fysieke winkels, gemak & vriendelijkheid voor webwinkels
Service meest belangrijk voor fysieke winkels, gemak & vriendelijkheid voor webwinkels
Wat doe jij met feedback van klanten?
Wat doe jij met feedback van klanten?
Masterclass: hoe was het?
Masterclass: hoe was het?
Platte organisaties en scrum teams; wie bewaakt het teamproces?
Platte organisaties en scrum teams; wie bewaakt het teamproces?


 
Gepubliceerd

Relevante artikelen

Wie is bij jou eigenaar van de klant?
23 AUG 2016
Wie is bij jou eigenaar van de klant?
lees verder

Uit de Nationale Klantcontact Benchmark die de Klantcontact Monitor uitvoerde kwam onder meer naar voren dat het eigenaarschap van de klant een lastig onderwerp voor organisaties is. We geven je... 

Van meldkamer naar klantenservice bij Energiewacht
05 JUL 2016
Van meldkamer naar klantenservice bij Energiewacht
lees verder

Energiewacht Groep, (met vestigingen in Zwolle, Gorredijk, Zwaagdijk en Deventer), onderdeel van de franchiseformule Essent, is volop bezig verbeterslagen te maken en wil doorgroeien naar een 9+... 

Maatregelen KCM tegen Phishing en Spam
15 JUN 2015
Maatregelen KCM tegen Phishing en Spam
lees verder

Phising vormt een steeds grotere bedreiging in internetfraude. Door middel verschillende methoden worden nietsvermoedende klanten verleid om gegevens op een websites achter te laten,... 

Betrokken medewerkers. In 3 maanden. In 3 stappen
08 NOV 2014
Betrokken medewerkers. In 3 maanden. In 3 stappen
lees verder

Armand Vaessen,   Begin ‘klein’. Word Agile? Eenvoudig naar een betere organisatie met frequente feedback van medewerkers.   Blijft effect van medewerkeronderzoek uit? Geef...