Kennisbank over klant- en medewerkerstevredenheid
Categorieën
Branches
De sleutel tot een klantgerichte gemeente
De sleutel tot een klantgerichte gemeente
lees verder

Gemeenten zijn continu in ontwikkeling. De uitdaging daarbij is om meer te doen binnen het budget. De druk om steeds 'slimmer' te gaan werken zorgt voor herinrichting en een sterk toenemende digitalisering van processen. Deze stappen leiden dan weer tot goedkopere en snellere dienstverlening, maar hoe zorg je er voor dat je betrokken blijft bij jouw klanten? In dit artikel is kort samengevat wat er is terug te vinden in het rapport. Ben je nieuwsgierig? vind je dit interessant? of wil je aanschuiven bij één of beide events? Downlaod dan het rapport door op het rapport...

ISO 27001 Certificaat
ISO 27001 Certificaat
lees verder

Loosdrecht, 14 juni 2017

De Klantcontact Monitor helpt Woonplus bij doorlopend verbeteren
De Klantcontact Monitor helpt Woonplus bij doorlopend verbeteren
lees verder

De nieuwe woningwet zorgt ervoor dat woningcorporaties gewoon weer moeten doen waarvoor ze bedoeld zijn: focussen op hun kerntaken, het bouwen, verhuren en beheren van betaalbare sociale woningen. Dat geldt ook voor Woonplus Schiedam, met ongeveer 100 medewerkers en 12.000 woningen een middelgrote corporatie. Deze corporatie is volledig gericht op Schiedam, een stad waar grootstedelijke problematiek speelt. Hoe zorgt Woonplus ervoor dat zij haar rol naar tevredenheid en waardering van huurders en andere stakeholders zo goed mogelijk invult?

Hoe houd jij regie over klantrelaties?
Hoe houd jij regie over klantrelaties?
Wat doe jij met feedback van klanten?
Wat doe jij met feedback van klanten?
Masterclass: hoe was het?
Masterclass: hoe was het?
Doorlopende Benchmark via de KCM
Doorlopende Benchmark via de KCM


 
Gepubliceerd

Relevante artikelen

Waarom corporaties voor de Klantcontact Monitor (KCM) kiezen.
25 AUG 2015
Waarom corporaties voor de Klantcontact Monitor (KCM) kiezen.
lees verder

De Klantcontact Monitor (KCM) onderscheidt zich al meer dan 6 jaar met afstand in het meten van klant- proces- en medewerker tevredenheid. Via eigen software bieden wij aan meer dan 175 klanten... 

Meten van het onderdeel Kwaliteit uit de Aedes Benchmark
16 JUN 2015
Meten van het onderdeel Kwaliteit uit de Aedes Benchmark
lees verder

Achtergrond Aedes, vereniging van woningcorporaties staat voor de belangenbehartiging van haar leden en heeft in samenwerking met haar leden de Aedes Benchmark ontwikkeld. Omdat de maatschappij... 

Het KCM Benchmarkplein
24 NOV 2014
Het KCM Benchmarkplein
lees verder

KCM doet meer voor minder!                                                ...