Kennisbank over klant- en medewerkerstevredenheid
Categorieën
Branches
WIE IS DE MEEST AANTREKKELIJKE WERKGEVER IN DE KLANTCONTACT BRANCHE VAN 2017?
WIE IS DE MEEST AANTREKKELIJKE WERKGEVER IN DE KLANTCONTACT BRANCHE VAN 2017?
lees verder

Rotterdam, 4 september 2017

ISO 27001 Certificaat
ISO 27001 Certificaat
lees verder

Loosdrecht, 14 juni 2017

Klantcontact Monitor en Force of the Customer sluiten strategisch partnership
Klantcontact Monitor en Force of the Customer sluiten strategisch partnership
lees verder

September 2016  Force of the Customer B.V. en de Klantcontact Monitor B.V. maken bekend dat zij een strategisch partnership aangaan. De activiteiten van de beide bedrijven zijn verankerd in een gezamenlijk doel: Het bieden van diensten waarmee organisaties hun klantinteractie naar een zo hoog mogelijk niveau kunnen brengen. Force of the Customer heeft de labels: Ferment Management, BRW Groep, SkyWalker Recruitment en Metier Customer Service Academy en is gespecialiseerd in opleidingen en bemiddeling van professionals in de klantcontact- en customer service sector. De Klantcontact...

Waterbedrijf Vitens zet zich optimaal in voor tevreden klanten én medewerkers
Waterbedrijf Vitens zet zich optimaal in voor tevreden klanten én medewerkers
De Klantcontact Monitor zet zich in voor jouw collega’s
De Klantcontact Monitor zet zich in voor jouw collega’s
Klantcontact Monitor geïntegreerd in OBI4wan
Klantcontact Monitor geïntegreerd in OBI4wan
Autoriteit Consument & Markt kiest met Klantcontact Monitor voor tevreden klanten
Autoriteit Consument & Markt kiest met Klantcontact Monitor voor tevreden klanten


 
Gepubliceerd

Relevante artikelen

Deelname AEDES Benchmark via de KCM geborgd
23 SEP 2015
Deelname AEDES Benchmark via de KCM geborgd
lees verder

Loosdrecht, 23 september 2015   Corporaties die in 2015 via de KCM deelnemen aan de Aedes benchmark, kunnen allemaal in november hun score in deze benchmark terug vinden. De onafhankelijke en... 

‘En KLIK, op naar de concurrent!’
03 MRT 2015
‘En KLIK, op naar de concurrent!’
lees verder

Smartphones, I-pads, laptops, tablets. Elektronische apparaten waarvan we er allemaal wel één bezitten en zonder welke we ook niet meer zouden kunnen. We worden overspoeld met... 

Klanten overwegen over te stappen naar een andere leverancier als deze geen betere klantbeleving biedt.
12 MEI 2014
Klanten overwegen over te stappen naar een andere leverancier als deze geen betere klantbeleving biedt.
lees verder

Ruim driekwart van de consumenten in Nederland overweegt zijn verzekeraar, telecombedrijf, energieleverancier of retailer te verlaten als deze geen betere klantbeleving biedt. Het aantal... 

Persbericht: De KCM meet klanttevredenheid bij de gemeente Groningen
02 APR 2014
Persbericht: De KCM meet klanttevredenheid bij de gemeente Groningen
lees verder

PERSBERICHT   Hilversum, april 2014   De KCM meet klanttevredenheid bij de gemeente Groningen   Hilversum – De gemeente Groningen heeft voor het meten van haar... 

Staedion benut de mogelijkheden van de Klantcontact Monitor volop
16 SEP 2013
Staedion benut de mogelijkheden van de Klantcontact Monitor volop
lees verder

Staedion streeft naar een excellente klantbediening en optimale klanttevredenheid. Om hier aan te kunnen werken is Staedion afgelopen zomer gestart met de Klantcontact Monitor. Naast het meten op... 

Klanttevredenheid bij gemeente Almere
27 JUN 2013
Klanttevredenheid bij gemeente Almere
lees verder

‘Binnen de gemeente hebben we 3 communicatiekanalen: Balie, Callcenter en Internet’, zegt Marcel Stol, kwaliteitsadviseur. ‘In mijn rol adviseer ik deze kanalen om beter te sturen... 

Klanttevredenheid bij gemeente Assen
27 JUN 2013
Klanttevredenheid bij gemeente Assen
lees verder

Wanneer de vraag te specifiek is wordt deze naar een collega van de vakafdeling doorgestuurd, maar deze handelt de vraag dan ook 100% af. De klanten hebben aangegeven dat ze niet van het kastje... 

Klanttevredenheid bij gemeente Hardinxveld-Giessendam
27 JUN 2013
Klanttevredenheid bij gemeente Hardinxveld-Giessendam
lees verder

Het moet worden gedragen door de medewerkers, omdat die medewerkers er straks zelf werken. Vandaar dat we de medewerkers laten participeren in de deelprojectgroepen’, aldus Monique Boer,... 

Iedere cliënt een ambassadeur van Van Schendel & Partners gerechtsdeurwaarders
26 JUN 2013
Iedere cliënt een ambassadeur van Van Schendel & Partners gerechtsdeurwaarders
lees verder

Daarnaast verplicht onze beroepsorganisatie, de KBvG ons een handboek te hebben waarin aan allerlei voorwaarden voldaan moet worden.  Hierin wordt o.a. klanttevredenheid gemeten. Dit is voor... 

Prestatiemanagement: Meten is weten
10 JUN 2013
Prestatiemanagement: Meten is weten
lees verder

Prestatiemanagement is een kreet uit de vorige eeuw en draait om het meten en bijsturen van de prestaties van organisaties in de breedste zin. Weet wat je wil, meet wat moet... 

ASN Bank over klanttevredenheid
17 MEI 2013
ASN Bank over klanttevredenheid
lees verder

Hoe gaat ASN Bank, onderdeel van het genationaliseerde SNS Reaal, om met de balans tussen klantwaarde en financiële waarde? Directeur Ewoud Goudswaard: ‘Groei mag nooit ten koste gaan... 

Dienstverlening binnen gemeenten
18 MRT 2013
Dienstverlening binnen gemeenten
lees verder

Bij veel gemeenten en andere organisaties wordt de Klantcontact Monitor ingezet om continu klant- en medewerkertevredenheid te meten. Zo ook bij de gemeenten Almere, Assen en Hardinxveld-... 

Bent u wel klantgericht of klantvriendelijk genoeg?
09 JUL 2012
Bent u wel klantgericht of klantvriendelijk genoeg?
lees verder

Het is een van de meest gestelde vragen aan verkopers of (aankomende) medewerkers in een commerciële functie. Enerzijds bij een sollicitatieprocedure waarbij de personeelsfunctionaris probeert... 

De Woonschakel heeft financieel profijt bij de KCM
05 JUL 2012
De Woonschakel heeft financieel profijt bij de KCM
lees verder

De Woonschakel heeft financieel profijt bij de KCM Sinds eind februari maakt De Woonschakel in Medemblik en Bovenkarspel gebruik van de Klantcontact Monitor. Zij gebruikt de KCM op twee manieren.... 

Sociale media worden steeds belangrijker als klantenservice kanaal
11 MEI 2012
Sociale media worden steeds belangrijker als klantenservice kanaal
lees verder

A new study from Sword Ciboodle, a customer service provider, and thinkJar, a customer service consulting firm, shows that most businesses are incorporating social media sites like Twitter and... 

Banken moeten klanten weer centraal stellen
10 MEI 2012
Banken moeten klanten weer centraal stellen
lees verder

Waarom is de klant centraal stellen zo belangrijk en hoe kunnen banken dit aanpakken? Welke dilemma’s zijn er voor bancaire instellingen?   Marketinghoogleraar Peter Verhoef van de... 

Klantenservice cruciaal voor winstgevendheid
17 APR 2012
Klantenservice cruciaal voor winstgevendheid
lees verder

De Nederlandse consumenten waren minder positief: slechts 8,5 procent vond dat klantenservice aanzienlijk verbeterd is in de afgelopen drie jaar. Het merendeel (54,7 procent) heeft het gevoel dat... 

Blink uit met goede klantenservice
03 APR 2012
Blink uit met goede klantenservice
lees verder

Branson reageert in deze column op lezersvragen.   Vraag: Moet een bedrijf gestuurd worden door interne regels en voorschriften die ook op schrift zijn vastgelegd?   Iedere organisatie... 

Klant loyaler door warme band met bedrijf
01 MRT 2012
Klant loyaler door warme band met bedrijf
lees verder

Klanten die een emotionele band hebben met hun dienstverlener, zijn loyaler en sneller geneigd positieve mond-tot-mond reclame te geven dan bij een zakelijke relatie het geval is. Recente... 

Waarderen klanten jouw kennis van zaken?
27 DEC 2011
Waarderen klanten jouw kennis van zaken?
lees verder

Hoe bereik je excellente klanttevredenheid? Dat doe je niet gemakkelijk. Je moet minimaal acht stappen doorlopen. Dit is stap vier, de vorige drie waren bereikbaarheid, betrouwbaarheid en...