Kennisbank over klant- en medewerkerstevredenheid
Categorieën
Branches
7 tips om respons te borgen bij onderzoek
7 tips om respons te borgen bij onderzoek
lees verder

Het bevragen van klanten na een ervaring met organisaties is hot! Na een geleverde dienst of aankoop, ontvangt de klant dikwijls een mail met het verzoek hun mening te geven. Wanneer je bijvoorbeeld jouw auto laat keuren, ontvang je een bericht van de garage om te laten hoe je dit hebt ervaren. Vragen die wij vaak terecht krijgen is 'Wat is de respons op de onderzoeken die jullie doen?' en 'Merken jullie niet dat klanten het zat zijn dat ze zo vaak worden gevraagd om hun mening te geven?'. Ons antwoord hierop is dat wanneer je maar voldoet aan de juiste voorwaarden, klanten...

KCM breidt uit: Customer Experience Specialist gezocht
KCM breidt uit: Customer Experience Specialist gezocht
lees verder

Wij zijn een jonge, enthousiaste en ambitieuze organisatie met een prachtige softwaretool (KCM) waarmee continu klant- en medewerkerstevredenheid kan worden gemeten. Alle resultaten worden direct in een online dashboard gepresenteerd waardoor onze opdrachtgevers nog klant- en medewerker gerichter kunnen gaan werken. We werken vanuit Loosdrecht met een team van 15 mensen. Vanuit ons kantoor bedienen we onze 250 klanten in verschillende Europese landen. We bedrijven hier sales, marketing, support en administratie.   FUNCTIE Deze functie is een ideale stap voor een hoog opgeleide,...

NotuBiz klant van de Klantcontact Monitor
NotuBiz klant van de Klantcontact Monitor
lees verder

Waar staat NotuBiz op dit moment? NotuBiz is dé kennispartner van de lokale democratie: ze biedt content, software en ondersteuning aan om alle fasen van de politieke besluitvorming op het juiste moment en voor de juiste doelgroepen inzichtelijk te maken. NotuBiz denkt graag mee met hun klanten om alles rondom het vergaderproces in goede banen te leiden. Servicegerichtheid is bij hen heel belangrijk. Voor het jonge en dynamische team van NotuBiz staan kwaliteit en tevreden opdrachtgevers voorop. Om het klantcontact te professionaliseren en echt te achterhalen wat klanten van ze...

Baas in Contact
Baas in Contact
Bevlogenheid van medewerkers vergroten?
Bevlogenheid van medewerkers vergroten?
Baas in Contact update
Baas in Contact update
Van een compliment word je blij
Van een compliment word je blij


 
Gepubliceerd

Alle artikelen

Hoe veilig is jouw informatie en reputatie?
25 SEP 2017
Hoe veilig is jouw informatie en reputatie?
lees verder

Klantcontact Monitor verwerkt jaarlijks voor een groot aantal opdrachtgevers meer dan 7 miljoen interacties met consumenten. “Dat brengt risico’s met zich mee,” aldus Hirschel... 

NPS METEN: GEEN DOEL, MAAR EEN TOOL
04 SEP 2017
NPS METEN: GEEN DOEL, MAAR EEN TOOL
lees verder

NPS of Net Promoter Score wordt vaak gezien als een resultaat van de operatie. NPS is een populaire KPI, want hij geeft topmanagers nog steeds een goede indicatie of ze op de juiste weg zitten.... 

WIE IS DE MEEST AANTREKKELIJKE WERKGEVER IN DE KLANTCONTACT BRANCHE VAN 2017?
29 AUG 2017
WIE IS DE MEEST AANTREKKELIJKE WERKGEVER IN DE KLANTCONTACT BRANCHE VAN 2017?
lees verder

Rotterdam, 4 september 2017 

NPS, first time fix en wachttijd. We meten het allemaal, maar emotie bepaalt toch het gedrag?
15 AUG 2017
NPS, first time fix en wachttijd. We meten het allemaal, maar emotie bepaalt toch het gedrag?
lees verder

Wachttijd, doorlooptijd, first time fix, afspraken nakomen, we meten het allemaal en sturen hier driftig op. Maar het zijn allemaal hygiëne factoren. De gezonde basis. Want verwacht u ook niet... 

ISO 27001 CERTIFICAAT VOOR DE KLANTCONTACT MONITOR
14 JUN 2017
ISO 27001 CERTIFICAAT VOOR DE KLANTCONTACT MONITOR
lees verder

Loosdrecht, 14 juni 2017 

5 tips om de informatiebeveiliging binnen uw organisatie goed te regelen
31 MEI 2017
5 tips om de informatiebeveiliging binnen uw organisatie goed te regelen
lees verder

WannaCry-ransomware, phishing, hackers, gefrustreerde (ex-)medewerkers die bewust informatie lekken, diefstal van laptops en USB-sticks met informatie. Geen incidenten meer, maar dagelijkse... 

Informatiebeveiliging van groot belang voor een ieder
17 MEI 2017
Informatiebeveiliging van groot belang voor een ieder
lees verder

WannaCry-ransomware, phishing, hackers, gefrustreerde (ex-)medewerkers die bewust informatie lekken, diefstal van laptops en USB-sticks met informatie. Geen incidenten meer, maar dagelijkse... 

Philadelphia: kwaliteit in de zorg begint bij eerste klantcontact
17 MEI 2017
Philadelphia: kwaliteit in de zorg begint bij eerste klantcontact
lees verder

In de ouderen-, gehandicapten- en thuiszorg kan de cliënt zelf kiezen uit meerdere zorgverleners. Alle reden dus voor zorgverleners om te investeren in de beste dienstverlening. Naast zorg... 

De Klantcontact Monitor helpt Woonplus bij doorlopend verbeteren
03 MEI 2017
De Klantcontact Monitor helpt Woonplus bij doorlopend verbeteren
lees verder

De nieuwe woningwet zorgt ervoor dat woningcorporaties gewoon weer moeten doen waarvoor ze bedoeld zijn: focussen op hun kerntaken, het bouwen, verhuren en beheren van betaalbare sociale woningen.... 

Klantcontactmanagers gaan een middagje offline
22 MRT 2017
Klantcontactmanagers gaan een middagje offline
lees verder

Last van fantoomtrillingen? Hoort u ringtones die er niet zijn? Grote kans dat u te maken heeft met de bijverschijnselen van een digitale detox – ofwel: u bent een tijdje offline. Telefoon... 

‘De mens maakt het verschil in de customer journey’
15 MRT 2017
‘De mens maakt het verschil in de customer journey’
lees verder

Het is van onschatbare waarde voor organisaties om gedurende het customer journey-proces een vinger aan de pols te houden. Binnen de special 'Wendbaar en klantgericht ondernemen’ heeft... 

'Aandacht voor de klant' bij OHRA
03 FEB 2017
'Aandacht voor de klant' bij OHRA
lees verder

Gedurende 2016, besteedde de Klantcontact Monitor veel aandacht aan KPI’s: Key Performance Indicators. Zo onderzochten we het hoe, wat en waarom achter KPI’s, maakten we samen met onze... 

Je kunt niet altijd pieken. Blaas je klant omver wanneer het moet!
23 DEC 2016
Je kunt niet altijd pieken. Blaas je klant omver wanneer het moet!
lees verder

Steeds meer organisaties houden zich bezig met de perfecte reis van hun klanten. Interne processen en soms zelfs de volledige organisatiestructuur worden hierop ingericht of aangepast. Alles is... 

Werken aan een 8+ dienstverlening: op klantsafari bij Waternet
02 DEC 2016
Werken aan een 8+ dienstverlening: op klantsafari bij Waternet
lees verder

Tekst en beeld: Erik Bouwer, via klantcontact.nl/op-klantsafari-bij-waternet.  Waternet is een monopolist en dat betekent dat de omzet niet omhoog gaat als je de service nog beter maakt.... 

Service meest belangrijk voor fysieke winkels, gemak & vriendelijkheid voor webwinkels
15 NOV 2016
Service meest belangrijk voor fysieke winkels, gemak & vriendelijkheid voor webwinkels
lees verder

Uit onderzoek dat in opdracht van Prof. Dr C.N.A. Molenaar werd uitgevoerd naar de belangrijkste factoren die van invloed zijn op de loyaliteit van klanten over (web)winkels kwam naar voren dat... 

Hoe houd jij regie over klantrelaties?
01 NOV 2016
Hoe houd jij regie over klantrelaties?
lees verder

Uit de Nationale Klantcontact Benchmark die de Klantcontact Monitor uitvoerde kwam onder meer naar voren dat bijna 85% van de organisaties ziet dat de macht van de klant komende jaren sterk zal... 

Klantinteractie in Nederland: cijfers en trends 2016
25 OKT 2016
Klantinteractie in Nederland: cijfers en trends 2016
lees verder

Tijdens Multichannel Conference 2016 onderzocht stichting KIRC aan de hand van 68 vragen de kengetallen en trends in klantinteractie in Nederland. De resultaten uit dit onderzoek geven elk jaar de... 

Wat doe jij met feedback van klanten?
03 OKT 2016
Wat doe jij met feedback van klanten?
lees verder

Uit de Nationale Klantcontact Benchmark die de Klantcontact Monitor uitvoerde kwam onder meer naar voren dat het treurig gesteld is met de verbeterbereidheid van organisatie. Nog geen 50% van de... 

Masterclass: hoe was het?
26 SEP 2016
Masterclass: hoe was het?
lees verder

 De bal komt nooit daar terecht waar jij hem graag wil hebben – dat was een van de lessen van toptennisser Jacco Eltingh in de masterclass van donderdag 22 september jl. ‘zo houden... 

De drijvende kracht van waterbedrijf Waternet
23 SEP 2016
De drijvende kracht van waterbedrijf Waternet
lees verder

Een tevreden medewerker is een tevreden klant. Dat is de visie die de voor waterbedrijf Waternet haar drijvende kracht vormt. De missie? Een 8+ dienstverlening bieden. Een ambitieus doel, waarbij...